خبرگزاری کار ایران

درنخستین کنگره استانی حزب کارگزاران مازندران مطرح شد؛

نام آیت‌الله هاشمی کنار نام امام(ره) و شهید بهشتی در تاریخ جاودانه خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۰۴۲

نخستین کنگره استانی حزب کارگزاران مازندران با حضور جمع کثیری از جریانات و گروه های اصلاح طلبی امروز در سالن شهید هراتی ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نخستین کنگره استانی حزب کارگزاران مازندران با حضور علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ساری و میاندورود، علی نجفی خوشرودی نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی و  جمع کثیری از جریانات و گروه های اصلاح طلبی  امروز در سالن شهید هراتی ساری برگزار شد.

دبیر اول حزب کارگزاران سازندگی مازندران  در این مراسم ضمن گرامیداشت ارتحال جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری اظهار کرد: نام آیت الله هاشمی در کنار نام امام بزرگوار و شهید مظلوم بهشتی در تاریخ جاودانه خواهد ماند و هاشمی نقش بی بدیلی در شکل گیری و سازماندهی، پیروزی و تداوم انقلاب داشت.
اسفندیار عشوری گفت: علی رغم اینکه جریان ها و گروه های سیاسی افراطی در شرایطی که مواضع آیت الله هاشمی را همسو با مواضع خود نمی دیدند به توهین و تخریب شخصیت وی پرداختند و منافقین کوردل نیز در اول انقلاب به ترور این شخصیت نظام متوسل شدند اما وی انسانی آزاداندیش بود که بدون توجه به تهاجم و حمله های ناجوانمردانه به مصلحت نظام و انقلاب می اندیشید.
وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره خود را در معرض انتخاب مردم قرار می داد و تنها کسی بود که بیشترین حضور در انتخابات مختلف را داشت.
این فعال سیاسی  به خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و افزود: این شخصیت بی بدیل نظام همواره به مصالح نظام ، کشور ، مردم و پیشرفت جامعه اسلامی توجه می کرد و این مصالح را بر منفعت های شخصی و حزبی ترجیح می داد.
عشوری با اشاره به تاسیس یک و نیم ساله ی  حزب کارگزاران  سازندگی در مازندران خاطر نشان کرد: در شرایطی که مجلس چهارم در مقابل برنامه های اقتصادی، توسعه سیاسی و فرهنگی، ساززندگی و سیاست خارجی قرار گرفت و چپ آن زمان در یاس و ناامیدی به سر می برد آیت الله هاشمی رفسنجانی مواضع جدیدی را ایجاد کرد و جمعی از یاران هاشمی گروه کارگزاران سازندگی را تشکیل دادند.
وی  ادامه داد: حزب کارگزاران سازندگی تنها گروهی بود که در برابر جریان راست، مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد و توانست تعداد زیادی از نمایندگان را روانه مجلس کند ، کابینه آیت الله هاشمی رفسنجانی در آن زمان  کابینه ای بسیار کارآمد بود که همه جریان های سیاسی در آن حضور داشتند و این شخصیت بر این باور بود که هر زمان مردم در پای صندوق های رای حضور یابند نتیجه ی مطلوبی ایجاد خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز