خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار محمودآباد:

تنها راه احیای ورزش قهرمانی استعدادیابی است

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۸۵۰

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد ، گفت: تنها راه احیای ورزش قهرمانی استعدادیابی وپشتوانه سازی است

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد، حسین زراعتی عصر پنج شنبه در نشست هم اندیشی توسعه ورزش های همگانی،به برنامه محور بودن و لزوم برنامه ریزی در هیأت ها و مربیان باشگاه های ورزشی اشاره داشت و افزود: تنها با برنامه محوری می توان ورزش همگانی را در فراز قله نگه داشت و این فرآیند را باید بین آحاد جامعه بسط و گسترش داد.

وی با تاکید براین موضوع که هیات های ورزشی و مربیان فعال در باشگاه های ورزشی باید به سمت کاهش وابستگی به اعتبارات دولتی بروند، اظهار داشت:در بخش ورزش، هیات های ورزشی متوجه شده اند که اعتبارات دولتی محدود است و تغییر نگرش کاملا ضروری است  و در این شرایط باید به سمت کاهش وابستگی به اعتبارات دولتی پیش برویم.

زراعتی با اشاره به تاثیر گذاری تک پدیده ها در ورزش افزود:محمودآباد سرزمینی حاصل خیز برای ورزش قهرمانی است و قهرمانان بزرگی به ورزش کشور از این حوزه معرفی شده  و با مراجعه به تاریخ ورزشکاران شهرستان می توان به حقیقت آن پی برد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان پتانسیل بالای در بحث ورزش های انفرادی و قهرمانی دارد ،گفت:در محمودآباد استعدادهای ورزشی خاص و بالقوه است و توجه به  این حوزه تعالی و گسترش بیشتر  ورزش را  فراهم می آورد.

وی وحدت، همدلی و همزبانی در تمام حوزه ها از جمله ورزش را سبب رفع بسیاری از مشکلات در جامعه عنوان کرد.

معاون فرماندار محموداباد تصریح کرد:بدون استعدادیابی، ورزش قهرمانی دچار روزمره گی می شود و تنها راه احیای ورزش قهرمانی استعدادیابی ، پشتوانه سازی و پایه سازی است.

در ادامه این نشست سرپرست اداره ورزش و جوانان محمودآباد وافزود:تشکیل اتحادیه باشگاه داران  و مربیان ورزشی،روش های اشتغالزایی،بنگاه های اقتصادی و درآمدزایی هیأت ها و مربیان ورزشی واجد شرایط و تاثیر بخش خصوصی بر توسعه ورزش همگانی را از اهداف مهم تشکیل این نشست دانست.

مسعود یوسفی با اشاره به مدل های درآمدزایی باشگاه ها تصریح کرد: ظرفیت درآمد زایی در ورزش بسیار بالاست و مدل های منطقی و شناخته شده ای نیز برای آن وجود دارد و زمان آن رسیده است که همه این موضوعات قانون مند شوند تا باشگاه های ما درآمدزا شده و از این ظرفیت و پتانسیل که همه از آن بی خبرند بهره مند شوند.

متولی ورزش شهرستان پس از تصویب تشکیل اتحادیه باشگاه داران،مربیان و هیأت های ورزشی، افزود:ظرف دو هفته آینده اولین مجمع عمومی استان مازندران با حضور نماینده مجلس ومسئولین شهرستانی در محمودآباد برگزار می شود.

مسعود یوسفی ادامه داد: در موضوع ساماندهی باشگاه های ورزشی و باشگاه داری،مربیان،نفرات منتخب این  اتحادیه می توانند با مشاوره ها، طرح ها و ایده های خود در حوزه های فعالیتی به مدیریت ورزش شهرستان کمک کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز