خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

مشی و اندیشه آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول زمان تغییر نکرد/شناخت راه هاشمی یکی از مسئولیت های خطیر ما است

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۶۸۰

یو نسی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره متکی به خدا بود و به سوی تعالی و تکامل حرکت می کرد و پیرو رهبران ولایی، قرآن ، پیغمبر، ائمه اطهار ، امام و رهبری بود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران  با بیان اینکه شناخت راه هاشمی  یکی از مسئولیت های خطیر ما است افزود: این چهره درخشان اسلام و انقلاب همواره  به دنبال اصلاح وضع موجود در جهت تعالی ملت ایران  با حفظ اصول بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در مراسم ارتحال  آیت الله هاشمی رفسنجانی  که شب گذشته در مسجد جامع روستای تیرتاش گلوگاه  برگزار شد به ویژگی های شخصیتی این شخصیت بزرگ  پرداخت و اظهار کرد: در معارف دینی آمده که زیرک ترین مردم کسی است که بیشتر به یادمرگ باشد و فکر کردن درباره مرگ یکی از برترین اندیشه ها و برترین عبادت است.
علیرضا یونسی رستمی  به بیان  ویژگی های شخصیتی صالحان ، جوانمردان ، شخصیت های اهل فضیلت و مومنین اشاره کرد و گفت: این ویژگی ها در کلام ، رفتار و سلوک آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره  وجود داشت  و وی  یکی از شخصیت های بی بدیل تاریخ انقلاب و ایران است.
وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره  متکی به خدا بود و به سوی تعالی و تکامل حرکت می کرد و پیرو رهبران ولایی، قرآن ، پیغمبر، ائمه اطهار ، امام و رهبری بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از جان و مال ، حیثیت و آبروی خود و خانواده اش گذشت تا نظام و انقلاب پابرجا بماند و مدافع جانانه ، عالمانه  و دین مدارانه  ولایت بود.
علیرضا یونسی رستمی به قانونمندی این چهره سیاسی بین المللی اشاره کرد و افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی  بالاترین رای در انتخابات مجلس خبرگان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را ازآن خود کرد ؛ بیش از دو میلیون و 300 هزار رای  و البته این هنر انسان های شایسته است که قلب ها را فتح می کنند و سختی ها و ناملایمات را می پذیرند.
وی به بیانی از سردار سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: مشی و شیوه و اندیشه آیت الله هاشمی در گذر زمان تغییری نکرد و  در طول زمان  همواره  به دنبال  حقانیت، اعتدال، عدالت، عقلانیت، عزت اسلام و مردم و  عزت انقلاب و مقام معظم رهبری بود .
معاون استاندار مازندران  آیت الله هاشمی را مصداق مجسم اعتدال ، عقلانیت و متکی بر معرفت الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: این  شخصیت اندیشمند از 14 سالگی وارد حوزه علمیه شد و با شاگردی در مکتب امام خمینی (ره) با روح آزادی خواهی و استکبار ستیزی حضرت  امام آشنا شد  ودر دفاع ازآرمان های این ملت و اسلام  فعالیت های مبارزاتی را آغاز کرد و در نهایت 7 بار در طول عمرش دستگیر شد و سالهایی را در زندان طاغوت  سپری کرد اما تسلیم خواسته های نابجای  آن حکومت نشد.
یونسی گفت: اندیشمندان، جامعه شناسان، اهل علم ، هنرمندان، اقتصاددانان، سیاستمداران هرگروهی به زبان حال و جان  این شخصیت را ستون انقلاب و گنجینه انقلاب نامیدند.
وی از آیت الله هاشمی رفسنجانی با عناوین مرد زمان انقلاب ، غایب اکبر، مبارز نستوه، اهل شورا و مشورت، دیپلمات، مرد عقلانیت و تدبیر امور ، پشتوانه امام و رهبری یاد کرد و افزود: از دل همین انقلاب فرزندانی خواهند آمد که راه هاشمی و حضرت امام (ره) را ادامه خواهند داد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه شناخت راه هاشمی  یکی از مسئولیت های خطیر ما است افزود: این چهره درخشان اسلام و انقلاب ، اندیشمند اسلام شناس، انقلابی و خستگی ناپذیر، تیزبین و آینده نگر و آموزگار مهر و مدارا  به دنبال اصلاح وضع موجود در جهت تعالی ملت ایران  با حفظ اصول بود.
یونسی  راه  آیت الله هاشمی را راه پاکی، خیر، اعتدال، فرزانگی و توسعه انقلاب عنوان کرد  و گفت: عزت قوای سه گانه و مقام معظم هبری عزت اسلام است و این عزت  با همدلی، وحدت، دلسوزی، تحاد بر محور ولایت و دفاع همه جانبه از همه ارکان حکومت به دست می آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز