خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آمل خبرداد:

دستگیری سارق حرفه ای منازل با 11 فقره سرقت در آمل

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۶۷۶

فرمانده انتظامی شهرستان "آمل"، از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای منزل و اعتراف به11فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ"ولی الله گنجیان مقدم" در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آمل، ماموران پلیس آگاهی و کلانتری های این فرماندهی با تقویت گشت های انتظامی و بررسی موارد مشکوک موضوع را در دستور کار خود  قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه های سرقت با پی جویی های پلیسی دریافتند، کلیه سرقت ها به یک شیوه و شگرد به وقوع پیوسته است.

سرهنگ گنجیان مقدم، تصریح کرد:ماموران با پیگیری های همه جانبه و انجام اقدامات خاص پلیسی سرانجام توانستند سارق به نام " امیر- ب" را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه این فرد با گرفتار دیدن خود در دست قانون سعی کرد با اظهارات ضد و نقیض خود را بی گناه جلوه دهد، تصریح کرد: با هوشیاری ماموران پلیس و انجام تحقیقات فنی، سارق به 11 فقره سرقت از منازل شهروندان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ گنجیان در پایان از مردم خواست: منازل خود را به انواع تجهیزات حفاظتی و ایمنی ضد سرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاٌ به پلیس 110 اعلام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز