خبرگزاری کار ایران

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

اجرای بیش از 400 برنامه به مناسبت دهه فجر در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۶۷۳

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، گفت: به مناسبت ایام دهه فجر بیش از 400 برنامه فرهنگی، ورزشی ، خدماتی در استان مازندران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، سید عماد محمودی در همایش استانی کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن جلسات فرمانداری ساری برگزار شد،اظهار داشت: مراسم دهه فجربا شعارگفتمان انقلاب اسلامی زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی  در استان آغاز می شود.

وی افزود:   دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا اقدامات انجام شده طی 38 سال گذشته برای مردم بیان و برنامه ها در شان آنان برگزار شود.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران  با بیان اینکه دهه فجر نماد آرمان انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی معجزه الهی است که پس ازسی و هشت سال همچنان بر اقتدار و مواضع مکتبی خود ایستاده است.
محمودی با اعلام اینکه بیش از 400 برنامه در قالب برنامه های فرهنگی، رفاهی در استان مازندران برگزارمی شود، افزود: این برنامه ها در قالب برنامه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی در ایام الله دهه فجر اجرایی خواهد شد.
وی ، تجلیل از 38 خانوار موفق، آزادی 38 زندانی غیرعمدی،همایش تخصصی ورزشی ، قرآنی و روستایی  را از اهم برنامه های هفته دهه فجر عنوان کرد.
محمودی برگزاری شب شعر و خاطره، اعزام راوی انقلاب ، تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده های محروم تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی را از دیگر عناوین برنامه های این هفته برشمرد.
وی گفت:  همزمان با نواختن زنگ انقلاب در مدارس وحضور استاندار مازندران در فرودگاه ، نقطه آغاز دهه فجر در 12 بهمن است.
وی افزود: وحدت و همدلی، بصیرت افزایی، امیدآفرینی، دشمن شناسی، همبستگی و خود باوری محور برنامه های سی و هشتمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی در استان مازندران است.
محمودی ادامه داد: در اجرای بهتر و باشکوه تر برنامه های دهه فجر امسال کمیته های تخصصی 18 گانه و 3 کارگروه در استان تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز