خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انخابات تشکیلات خانه کارگر مازندران :

هاشمی در مسیر انقلاب یک فرمانده و مدیر میدانی بود

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۳۴۶

هاشمی یک شخص نبود یک شخصیت است،هاشمی در مسیر انقلاب یک فرمانده و مدیر میدانی بود

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، رئیس ستاد انخابات تشکیلات خانه کارگر مازندران گفت: حضور حماسی مردم در آیین تشییع و ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نشان ازولایتمداری ،عشق و ارادت آنان به نظام، مقام معظم رهبری و خادمان نظام است.

نصراله در یابیگی در دهمین جلسه ستاد انتخاباتی تشکیلات خانه کارگر مازندران ضمن قدردانی از حضور کارگران برای شرکت مراسم‌های هاشمی گفت: عزت نزد خداست و به هر که بخواهد می‌دهد و ما در این مراسم‌ها شاهد بودیم که چگونه مردم با حضور گسترده خود به این مرحوم عزت دادند.

وی همچنین درباره ویژگی‌های شخصیتی ابراز داشت:  هاشمی یک شخص نبود یک شخصیت است،هاشمی در مسیر انقلاب یک فرمانده و مدیر میدانی بود

دریابیگی جمع شدن امروز مردم را به دلیل  تداوم راه انقلاب که همان راه هاشمی است دانست و گفت تفکرات هاشمی پایه این انقلاب بود که امام در قله آن ایستاده است.

وی جمع شدن امروز مردم را به دلیل  تداوم راه انقلاب که همان راه هاشمی است دانست و گفت تفکرات هاشمی پایه این انقلاب بود که امام در قله آن ایستاده است.

دبیراجرایی تشکیلات خانه کارگر درقسمت دیگری از سخنان خود در شرح وظایف ستاد انتخاباتی خانه کارگر بیان کرد: ائتلاف جامعه کارگران به هیچ گروه و یا جناح سیاسی وابسته نیست و صرفا نمایندگان و منتخبانی از گروه‌های مرجع کارگری هستند که همه آنها از جنس کارگران بوده و خود در کارگاه‌ها مشغول بکارند.

رئیس ستاد انخابات تشکیلات خانه کارگر مازندران مهم‌ترین برنامه‌های این ستاد  را برشمرد و اضافه کرد: پیشبرد اهداف و آرمان‌های جامعه کارگری در بعد معیشتی و رفاه اجتماعی از طریق نهادهای دولتی و قانونی مهم‌ترین برنامه‌های این ستاد است.

وی با اعلام اینکه قرار است در ستاد انتخابات بر روی نحوه کار تبلیغاتی در انتخابات پیش رو کار کنیم  گفت: بنابراین در همین راستا ابتدا ساری را مورد رصد قرار می‌دهیم و سپس به سمت شعبه‌های خود در استان می‌رویم. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز