خبرگزاری کار ایران

کامران اصغری در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان مازندران:

حمایت از کارآفرینان توسط دستگاه های حاکمیتی مورد توجه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۷۴۷

دستگاه های اجرایی اعم از مدیران معاونین و کارشناسان که به عنوان دستگاه حاکمیتی از کارآفرینان حمایت می کنند امیدواریم شایسته ترین حمایت ها و کمک ها را به کارآفرینان استان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، کامران اصغری در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان مازندران و تجلیل از کارآفرینان برتر استان که در سالن همایش مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهار داشت: دستگاه های اجرایی اعم از مدیران معاونین و کارشناسان که به عنوان دستگاه حاکمیتی از کارآفرینان  حمایت می کنند امیدواریم شایسته ترین حمایت ها و کمک ها را به کارآفرینان استان داشته باشند.
وی افزود: استان مازندران دنیایی از نعمات خداوندی است و کارآفرینان افراد نوآور و خلاقی بودند که با خطرپذیری ظرفیت های بالقوه را بالفعل کرده و ارزش اقتصادی  مطلوبی ایجاد کردند.
مدیر کل تعاون ، کار ، رفاه اجتماعی با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان، گفت: حمایت از کارآفرینان  کارمهمی است که باید همیشه و در هر زمانی توسط دستگاه های حاکمیتی مورد توجه  قرار گیرد.
وی، به شرکت 533 نفر از کار آفرینان در این جشنواره اشاره کرد وافزود: امیدواریم مراجعه به سایت جشنواره برای همه کارآفرینان نهادینه شود تا در سالهای آتی کار آفرینان بیشتری در این جشنواره شرکت کرده و برگزیده شوند.
اصغری با بیان اینکه در جمهوری اسلامی کلیه سیاست ها بر انقباض سازی دولت است ، ادامه داد: برای دستیابی به این هدف ضمن کوچک شدن دولت و کاهش تصدی گری بخش خصوصی هم بزرگتر می شود و دولت تنها سیاست ها را تبیین کرده و بر بخش واردات و صادرات نظارت می کند  تا از واردات بی رویه جلوگیری شود .
 وی با اشاره به اقداماتی که دولت در بحث حمایت از تولید و ارائه بسته حمایت برای واحدهای تولیدی کشور در نظر گرفته است، افزود: سهم استان مازندران در این بخش 470 میلیارد تومان بوده که خوشبختانه با دستورالعمل حمایتی 8بندی که استاندار به دستگاه های حاکمیتی و بانکها ابلاغ کرد بخش زیادی از این بودجه جذب شد و امیدواریم تا پایان دیماه  این میزان اعتبار ،جذب تا موجب رونق واحدهای تولید استان شود.
اصغری گفت که با جذب این اعتبار بسیاری از واحدهای تولیدی که در معرض تعطیلی و سقوط بودند به چرخه تولید بازگشتند.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مردمی کردن اقتصاد را یکی از سیاست های مهم دولت عنوان کرد و افزود: دولت  تمام تلاش خود را برای امیدواری مردم با تدبیر خود به کار گرفته است.
یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان مازندران با تجلیل از 8کار افرینان برتر استان در بخش های صنعت،خدمات،کشاورزی و صنایع تبدیلی در محل سالن همایش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با حضور مسئولین و کار آفرینان استان برگزارشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز