خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه شرکت ملی گاز ایران :

بهره برداری از پروژه گازرسانی رشت- سنگر

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۷۴۱

مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه شرکت ملی گاز ایران ، گفت:خط انتقال گاز 40 اینچ رشت –سنگر با لوله 40 اینچ به طول 10کیلومتر امروز به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، حسن منتظر تربتی در نشست خبری با أصحاب رسانه از بهره برداری محور گاز رسانی رشت- سنگر  خبر داد  و اظهار داشت: خط انتقال گاز 40 اینچ رشت –سنگر با لوله 40 اینچ به طول 10کیلومتر امروز به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: با بهره برداری از این پروژه گاز رسانی به عنوان مکمل شرایط بهتری برای تامین گاز گیلان، مازندران فراهم می شود.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه شرکت ملی گاز ایران، سرمایه گذاری این طرح را 300 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:انتقال و بهربرداری این خط لوله از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که سه استان شمالی ، گیلان، گلستان و مازندران از آن بهره مند می شوند.
وی با بیان اینکه مازندران درانتهای این خط لوله قرار می گیرد، تامین ،پشتیبانی  گاز شمال کشور مورد تاکید وزارت است، افزود: سه محورشرق و میامی به دشت شاد از منطقه گلستان ، محورقزوین به رشت  ،محور دامغان -کیاسر - نکا از جمله محورهای تامین گاز شرکت ملی نفت ایران است که درحال انجام است.
تربتی خط انتقال گاز 42 اینچ دامغان- کیاسر- ساری را نیز از طرح های مهم تقویت گاز استان نام برد و گفت: با بهره برداری از این خط، مشکل افت فشار و قظعی گاز استان مازندران در شرایط مصرف بالا برطرف می شود.
وی مسافت این خط انتقال را حدود 170 کیلومتراعلام کرد و افزود: تاکنون حدود 40 کیلومترلوله گذاری این مسیر به اتمام رسیده است.
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه شرکت ملی گاز ایران،  ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و تامین اعتبار، این پرژه در شش ماهه سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی به افزایش خدمات و توسعه گازرسانی در کشور اشاره کرد و افزود: تا پایان سال جاری 100 روستای دیگر به شبکه گاز رسانی افزوده می شوند و در عین حال ضرورت دارد تا  مردم  در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز