خبرگزاری کار ایران

چهاردهمین دوره مسابقات جام شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۷۰۷

چهاردهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد 20 و 21 بهمن در سالن شهید هاشمی نژاد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، فرماندار شهرستان بهشهر در جلسه هماهنگی در برگزاری مسابقات جام شهیدهاشمی نژاد اظهار کرد: این دوره از مسابقات  20 و 21 بهمن در سالن شهید هاشمی نژاد برگزار می شود.
 
سید خالق سجادی گفت: برگزاری این مسابقات ورزشی با نام شهید  بزرگواری همچون شهیدهاشمی نژاد فرصتی برای شناساندن این چهره شاخص است که  تا به امروز در معرفی این شخصیت موفق نبودیم.
 
وی در ادامه با توجه به اهمیت این مسابقه بین المللی بر هماهنگی تمامی ادارات ، سازمان ها و ارگان های شهرستان تاکید کرد.
 
شهردار بهشهر در این نشست گفت: با توجه به اینکه مسابقات جام شهید هاشمی نژاد هرساله برگزار می شود بهتر است برنامه های مدونی تنظیم شود و هر سال ارگان ها و سازمان ها در جهت ارتقای سطح کیفی مسابقات تلاش کنند.
 
حمیدآزموده با بیان اینکه مسابقات جام شهید هاشمی نژاد در واقع برنامه ای ورزشی فرهنگی است و کمک به آن از برنامه های مصوب شهرداری است.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ثمره این مسابقات بین المللی به  شهرستان برمی گردد بایست تمامی ارگان هایی که توان مالی دارند  در برگزاری هرچه بهتر آن کمک کنند.
 
 شهردار بهشهر گفت:  اطلاع رسانی و صرف پوشش خبری  برای این مسابقات کافی نیست ؛ می توان با استفاده از اهالی فن برنامه های مستندی  از این  مسابقات تدوین کرد.
 
رییس هیات کشتی شهرستان بهشهر مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد را یکی از مهمترین مسابقات در رده سنی جوانان برشمرد و اظهار کرد: با توجه به استقبال ورزشکاران،  این دوره از مسابقات با حضور 18 تیم داخلی و 5 تیم خارجی از کشورهای ترکیه، روسیه، گرجستان ، آذربایجان و ارمنستان برگزار می گردد.
 
شهرام جعفری  ادامه داد: مازندران پایتخت کشتی ایران است و از نظر کمی و کیفی برترین استان در سال 1394 بود و در سال جاری نیز با کسب 300 مدال در مسابقات کشوری، آسیایی، بین المللی رکورد زده شد این درحالی است که هنوز فرصت تا پایان سال باقیست.
 
رییس هیات کشتی شهرستان بهشهر گفت: از حدود 3 ماه گذشته با نشست های هفتگی و پیگیری های لازم  برنامه ریزی انجام شد.
 
شهرام جعفری برآورد مالی این دوره از مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد را 250 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با مدیریت مالی تلاش شد تا با کمترین هزینه و بهترین کیفیت مسابقات برگزار شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز