خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخاباتی خانه کارگر:

حضور پر شورکارگران و بازنشستگان ، پشتوانه عظیم برای نظام جمهوری اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۶۷۹

همه ما ملزم به رعایت بی طرفی و اجرای دقیق قوانین بوده وباید با تلاش بیشتر، فضای پرشور و با نشاطی را در انتخابات پیش رو فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا هفتمین جلسه ستاد انتخابات خانه کارگر مازندران با حضوراعضای ستاد  برگزار گردید.

در این جلسه نصراله دریابیگی در جمع اعضای ستاد بر ایجاد فضای سالم و رقابتی در انتخابات این دوره تاکید کرد و گفت : همه ما ملزم به رعایت بی طرفی و اجرای دقیق قوانین بوده وباید با تلاش بیشتر، فضای پرشور و با نشاطی را در انتخابات پیش رو فراهم کنیم.

 وی در ادامه، انتخابات را اصل مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اذعان داشت : همه ما باید در شرایط کنونی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر وروستا تلاش کنیم چرا که مشارکت گسترده وکارگران و بازنشستگان می تواند دسیسه های دشمنان و بدخواهان را خنثی نماید .

عضو شورای شهر  ، رصد نمودن فعالیت کاندیداهای احتمالی وفضای مجازی را جزء وظایف اعضای ستاد برشمرد و خاطر نشان کرد :  امید داریم برای برگزاری انتخابات با شکوه ، و حضور اکثریتی این ستاد بتواند کارگران و بازنشستگان را ترغیب و تشویق نماییم .

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران در ادامه گفت : حضور پر شورکارگران  و بازنشستگان ، پشتوانه عظیم برای نظام جمهوری اسلامی است و  باید جدیت تمام تلاش خویش را برای زمینه سازی حضور حداکثری این قشر به کار گیرند .

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز