خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل گاز مازندران خبرداد:

300میلیارد تومان ارزش پروژه های عمرانی شرکت گاز استان

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۳۸۲

152 روستا ی هزارجریب بهشهر ، نکا و گلوگاه تا پایان سال 97 صددرصد گازرسانی می شود که برای این پروژه عظیم 60 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و 5 پیمانکار مشغول فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، مدیرعامل شرکت گاز مازندران در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه اظهار کرد: ایران از نظر ذخایر و مخازن گاز زیرزمینی دررتبه نخست قرار دارد و کشورهای روسیه ، فطر و امریکا در جایگاه های بعدی قرار می گیرند.
ابراهیم زاده گفت: گاز و نفت در 35 کیلومتری سرخس ودر عمق 3 الی 4 هزار کیلومتری از سطح زمین قرار دارد.
وی با بیان اینکه 38 درصد گاز کشور و 8 درصد گاز جهان در پارس جنوبی است ادامه داد: علی رغم تحریم، محدودیت و مشکلات موجود حفاری ها در عمق 4 هزار کیلومتری ، عملیات لوله گذاری و جوشکاری در دریا انجام می شود تا گاز به پالایشگاه ها برسد.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران رتبه ایران قبل از انقلاب در تولید گاز را هفدهم اعلام کرد و گفت: امروز ایران از نظر تولید گاز رتبه چهارم در جهان دارد.
ابراهیم زاده با بیان اینکه امروزه گاز ایران به کشورهای ترکیه، عراق، پاکستان صادر می شود افزود: در دولت تدبیر و امید به 11 هزار روستا گازرسانی شد.
وی ادامه داد: 152 روستا ی هزارجریب بهشهر ، نکا و گلوگاه تا پایان سال 97 صددرصد گازرسانی می شود که برای این پروژه عظیم 60 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد و 5 پیمانکار مشغول فعالیت هستند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران بر رعایت ایمنی تاکید کرد و پرداخت به موقع گازبها را از شهروندان خواستار شد .
ابراهیم زاده گفت: گازبها به خزانه دولت واریز می شود و دولت ، درآمد را ابتدا صرف یارانه می کند و در صورتی که باقی ماند به شرکت ملی گاز ایران میدهد.
وی ادامه داد: شرکت گاز این درآمدها را برای حقوق کارکنان و پروژه های عمرانی که در دستورکار دارد هزینه می کند.
مدیر عامل شرکت گاز ایران ارزش پروژه های عمرانی شرکت گاز مازندران را 300 میلیارد تومان اعلام کرد  و در واقع نهضت گاز رسانی در استان است که  برای اجرای به موقع پروژه ها  پرداخت به موقع گازبها ضرورت دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز