خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مدیریت سیاسی آفت جامعه تلقی می شود

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۳۶۰

آیت الله طبرسی،با بیان اینکه یکی از آفات امروز جامعه ما سیاست زدگی است ،گفت: مدیریت جامعه ما کمتر مدیریت علمی و فقهی است واین مدیریت با اتکا به سیاست به ما ضرر رسانده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله نورالله طبرسی در دیدار با مدیر کل و مسئولان آموزش و پرورش مازندران ،اظهار داشت: اساس معرفت اسلام علم و دانش است.
وی افزود: کشوری چون ایران که پرچم جمهوری اسلامی در آن برافراشته شده است نباید بی سواد داشته باشد چرا که اساس اسلام علم و معرفت است.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه  نهضت سوادآموزی در7 دی 1358 با فرمان امام راحل تشکیل شده است، گفت:  مایه شرمساری است که در کشور اسلامی، مسلمین بی سواد باشند.
وی به فعالیت نهضت سوادآموزی در کشور اشاره کرد و،افزود: اگر زراعت،اقتصاد و کشاورزی ما چون نهضت سواد آموزی فعالیت می کرد تحریم نمی توانست بر اقتصاد کشور ما تاثیر گذار باشد.
آیت الله طبرسی،با بیان اینکه یکی از آفات امروز جامعه ما سیاست زدگی است ،گفت: وقتی سیاست وارد جامعه ای شود تزویر جای تدبیر قرار می گیرد بطوریکه مدیریت جامعه ما کمتر مدیریت علمی و فقهی است واین مدیریت با اتکا به سیاست به ما ضرر رسانده است.
وی افزود: مدیریت جامعه امروز آنطور که باید و شاید به جامعه نپرداخته است و بیشتر درگیر سیاست، درگیری، انتقاد و کارشکنی است بنابراین اگر همه ی ما گوش به فرامین  امام راحل  ورهبری می کردیم روند سایر برنامه های ما چون نهضت سوادآموزی قابل تعریف بود.
آیت الله طبرسی با طرح این این پرسش که چرا در سیاست مدیریت کشور موفق نیست، گفت: این امر ناشی از تضارب و یا احیانا تقابل است ، چنانچه این موارد نادیده گرفته می شد می توانستیم پیشرفت خوبی داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه درمازندران ، افزود: ضرورت دارد تا همه ما با تاسی از ولایت فقیه و ایمان قوی به وحدت برسیم و اگر ایمان و وحدت وجود نداشته باشد جامعه ای متفرق و خدشه دار به وجود می آید.
وی با بیان اینکه هر کجا تفرقه وجود داشته باشد دشمن به راحتی در آن نفوذ می کند، گفت: لازم است تا با هم افزایی، وحدت و هم آوایی کشور را حفظ کرده واز هرگونه نفوذ بیگانه در کشور جلوگیری کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز