خبرگزاری کار ایران

دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر در آمل

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۹۳۶

فرمانده انتظامی آمل از دستگیری دو عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف یک کیلو و 400 گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"ولی الله گنجیان مقدم" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با سوداگران مرگ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ گنجیان مقدم افزود: مأموران انتظامی در اقدامی عملیاتی موفق شدند دو عامل اصلی توزیع کننده موادمخدر را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با زیرنظر گرفتن کامل متهمان در اقدامی غافلگیرانه هر دو عامل توزیع کننده را در حین جابجایی مواد مخدر به وسیله خودرو سواری پراید دستگیر کنند.

گنجیان همچنین اظهار داشت: مأموران در بازرسی از خودروی متهمان توانستند یک کیلو و 400 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در صندوق عقب جا سازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

سرهنگ گنجیان ادامه داد: این دو عامل افیونی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند و یک دستگاه خودروی پراید متهمان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در خاتمه با اشاره به نقش مردم در ارتقای نظم وامنیت جامعه در تعامل با ماموران انتظامی از شهروندان خواست : در صورت مواجهه با عاملان ایجاد ناامنی در شهرستان مراتب را از طریق تلفن 110 ، به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز