خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

جشن عبادت 40 هزار دانش آموز مازندرانی در هفته قرآن و عترت

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۹۴۵

هدف ما تربیت انسان های شایسته است که مسئولین ، شخصیت های معنوی و علمی، معلمان ، مدیران و دیگر سرمایه های انسانی بایست در کنار هم قرار گیرند تا نسل خوبی را پرورش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در مراسم جشن عبادت دختران بهشهری که امروز در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد ، اظهار کرد: جشن عبادت دانش آموزان دختر و پسر مازندرانی در سال جاری در هفته  قرآن و عترت برگزار می شود این در حالی است که در سال های گذشته ، جشن عبادت در اردیبهشت هر سال برگزار شد.
قاسمی با بیان اینکه با رشد فکری فرزندان و مسئولیت پذیری ، رفتار، اخلاق شخصی و اجتماعی انها باید متفاوت باشد ، افزود:  تمسک  به قرآن و اهل بیت مهمترین هدف برگزاری این مراسم در هفته قرآن و عترت است.
وی ادامه داد: قرآن کتابی است که  از طرف خداوند برای هدایت انسان ها فرستاده شد تا با تمسک و پیوستن به قرآن و ائمه اطهار بتوانیم در مسیر درست گام برداریم.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به برنامه های حوزه معاونت پژوهشی اشاره کرد و گفت: این برنامه ریزی ها در جهت کاهش هزینه های خانواده انجام شد.
قاسمی از برگزاری جشن عبادت برای 40 هزار دانش اموز دختروپسر مازندرانی در هفته قرآن و عترت خبر داد و گفت: هدف ما تربیت انسان های شایسته است که  مسئولین ، شخصیت های معنوی و علمی، معلمان ، مدیران و دیگر سرمایه های انسانی بایست در کنار هم قرار گیرند تا نسل خوبی را پرورش دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز