خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

اتصال 93 درصد از واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی مازندران به شبکه گاز

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۷۵۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اتصال 93 درصد از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به شبکه گاز خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی با اشاره به اینکه اولویت شرکت، فراهم‌سازی بستر برای گازرسانی به شهرک‌ها و واحدهای تولیدی است تأکید کرد: استفاده حداکثری واحدهای تولیدی و صنعتی از گاز طبیعی می‌تواند نقش بسزایی در صرفه‌جویی اقتصادی، هم در سطح ملی و هم از نظر بهره‌برداری واحدهای تولیدی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران تصریح کرد: گازرسانی می‌تواند در کاهش آلودگی زیست‌محیطی بسیار مؤثر باشد.

موسوی افزود: در حال حاضر از 1665 واحد صنعتی بهره‌بردار در مازندران، تعداد 1556 واحد صنعتی از نعمت گاز برخوردار هستند که معادل 93 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی استان را شامل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: 27 شهرک و ناحیه صنعتی استان به شبکه گاز متصل می‌باشند.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بیان داشت: صنعت نقش مهم در اقتصاد کشور دارد و می‌تواند موجب رونق کسب‌وکار و همچنین خروج از رکود اقتصادی شود و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، در جهت تکمیل و بسترسازی لازم در توسعه اقتصادی استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز