خبرگزاری کار ایران

کلاهبردار سابقه‌دار اینترنتی در مازندران دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۰۱۱

رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری یک کلاهبردار سابقه‌دار اینترنتی که راننده تاکسی را قربانی اقدام شوم خود کرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن محمدنژاد" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یک راننده تاکسی به این پلیس،  مبنی بر اعتماد به یک مسافر و سوء استفاده از شماره کارت بانکی وی، کارآگاهان پلیس فتا سریعاً موضوع را در دستور کاری خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های فنی و اطلاعاتی و استعلام از شماره‌های تماس ارتباطی کلاهبردار با راننده تاکسی، فرد مورد نظر شناسایی و در اقدامی ضربتی متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا در ادامه به تشریح تحقیقات و بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان پرداخت و اظهار داشت: متهم با تبلیغات فروش خودرو مدل بالا در سایت‌ها و دریافت پول بیعانه از یک میلیون ریال تا پنج میلیون ریال از مخاطبین، وجه پولی را از طریق کارت‌های بانکی و شماره کارت‌هایی که در اختیار داشته از جمله شماره کارت راننده تاکسی منتقل، و مبالغ را به دست همسر صیغه‌ای خود ارسال می‌کرد.

سرهنگ محمدنژاد به اقرار صریح متهم به بزه انتسابی اشاره کرد و اذعان داشت: پرونده متهم پس از تکمیل نهایی و شناسایی شاکیان، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان مازندران در پایان به مردم هشدار داد و افزود: تحت هیچ شرایطی شماره کارت‌ها و حساب‌های بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس و حتی آشنایان قرار ندهید تا زمینه ارتکاب به جرم برای کسی فراهم نشود.

همواره  به منظور جلوگیری از بروز برداشت‌های غیر مجاز، گزارش پیامکی حساب خود را از طریق بانک‌ها فعال نمایید تا در جریان لحظه‌ای تمامی تراکنش‌های مالی خود قرار بگیرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز