خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن ضایعه نخاعی مازندران:

لازمه برخورداری معلولین از امکانات برابر

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۰۰۹

رئیس انجمن ضایعه نخاعی مازندران، گفت: لازم است تا معولین در جامعه از امکانات برابر برخوردار شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، بنیامین محسنی ساروی در بازدید از مرکز روزانه آموزشی توانبخشی معلولین ضایعه نخاعی آرامش، اظهار داشت: پیش از این  ۱۰درصد جامعه را به عنوان معلولین محاسبه می کردند ولی در حال حاضر با جمعیت سالمندان ۲۰ درصد معلولان هستند.
وی استاندارد نبودن معابر شهری برای تردد معلولین را یکی از چالش های مهم عنوان کرد و افزود:  با کمک و مساعدت شهرداری سطح معابر و بوستان ها برای این قشر از جامعه مناسب سازی شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.
رئیس انجمن ضایعه نخاعی مازندران با بیان اینکه معلولین باید از امکانات برابر برخوردارباشند، گفت: ایجاد فرصت برابربایستی در دستور کار شهرداری قرار گرفته تا همه افراد از امکانات مناسب برخوردار شوند.
وی نبودن استخر آب درمانی و سیستم گرمایشی را از مشکلات این مرکز عنوان کرد و خواستار مساعدت شهرداری و خیرین درمرتفع کردن این مشکل شد.
محسنی با بیان اینکه تمامی خدماتی  که در این مرکز ارایه می‌شود کاملا رایگان است، گفت: طبق تفاهم نامه ای که با پزشکان استان منعقد شد، معلولین ضایعه نخاعی می‌توانند به صورت رایگان خدمات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی دریافت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز