خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی مازندران:

مناسب سازی فضای شهری برای معلولان یک ضرورت است

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۰۰۶

مدیر کل بهزیستی مازندران ، گفت: مناسب سازی معابر سبب می شود تا تردد معلولان در سطح شهر، آسان تر شده و با مشکلات کمتری برای تردد مواجه شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، دکتر سعید آرام در بازدید از مرکز روزانه آموزشی توانبخشی معلولین ضایعه نخاعی آرامش  ضمن تقدیر از همکاری و مساعدت شهرداری ساری در جهت واگذاری این مرکز به معلولین ضایعه نخاعی ، اظهار داشت:فضایی که در مبلمان شهری اتفاق افتاده شاید در سطح کشور نمونه باشد .
 
وی افزود: راه اندازی این مرکز سبب می شود تا معلولین ضایع نخاعی پس از ترخیص از بیمارستان با دریافت خدمات مشاوره ای و توانبخشی نوع نگاهشان به زندگی فرق خواهد کند و با محیط اجتماعی ارتباط برقرار کنند و همچنین خانواده معلولین از آموزش های لازم برخوردار می شوند.
 
مدیرکل بهزیستی مازندران با اعلام اینکه مازندران بیش از 868  معلول ضایعه نخاعی برخوردار است ، می توان نخستین مرکز تحت حاد بیماران ضایعه نخاعی کشور در مازندران راه اندازی کرد.
 
وی با اشاره به مناسب سازی که از سوی شهرداری ساری در سطح شهر صورت گرفته است، گفت: مناسب سازی معابر سبب می شود تا تردد معلولان در سطح شهر، آسان تر شده و با مشکلات کمتری برای تردد مواجه شوند.
آرام به مرکز نگهداری متکدیان در مرکز استان اشاره کرد و افزود: این مرکز بار استان را به دوش می کشد و اگر تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است به واسطه همکاری شهرداری ساری بوده است.
 
مدیر کل بهزیستی مازندران ،ادامه داد: شهرداری ساری تنها دستگاهی است که در مقابله با آسیب های اجتماعی همکاری خوب و مناسبی با بهزیستی استان دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز