خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد خبرداد

آمادگی محمودآباد برای تبدیل شدن به شهری هوشمند

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۹۶۱

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: محمودآباد قابلیت و آمادگی تبدیل شدن به یک شهر هوشمند را دارد .

به گزارش ایلنا از شهرستان نور ، یحیی یوسف پور در جلسه بررسی وضعیت ارتباطات و فناوری در شهرستان های نور ومحمودآباد که با حضور اسماعیلی نماینده مردم نور ومحمودآباد در مجلس شورای اسلامی ، طهماسبی مدیرکل ارتباطات استان مازندران ،موسوی مدیرکل مخابرات استان ،بوداغی مدیرکل پست مازندران، خنجری فرماندار نور و بخشداران دوشهرستان ومدیران که درفرمانداری شهرستان نور برگزار شد ، گفت : بی تردید با هوشمند شدن شهرمحمودآباد هم آلودگی زیست محیطی کاهش پیدا می کند وهم به شهروندان کمک خواهد کرد.

وی افزود: توسعه زیر ساختی در حوزه ارتباطات می تواند در ایجاد اشتغال در حوزه آی تی تاثیرگذار باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با بیان اینکه  بیش از 3 میلیون نفر از هم وطنان ما از این شهرستان در شش ماه اول سال جاری بازدید یا اسکان داشته اند ، گفت : محمودآبادبه عنوان یک شهرستان گردشگرپذیر از ظرفیت های بی بدیل بسیاری برخوردار بوده و در حوزه ارتباطات نیازمند توجه بیشتری برای خدمات دهی به هم وطنان و شهروندان این شهرستان است.

یوسف پور اضافه کرد: شهرستان محمودآباد 12 دفتر پیشخوان دولت دارد و در راستای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان و ایجاد اشتغال می توان مجوزهای بیشتری برای احداث این دفاتر در روستاهای پرجمعیت صادر کرد.

فرماندار محمودآباد گفت: شهر سرخ رود با جمعیت حدود 40 هزار نفر برای ارائه خدمات بیشتر نیازمند استقرار اداره مخابرات است که همت مدیران استانی را می طلبد واداره پست این شهر نیز از نظر کیفی ونیروی انسانی باید مورد توجه قرار گیرد.

یوسف پور با اشاره به اینکه ضریب نفوذ اینترنت در شهرستان 100 درصد بوده است ، تصریح کرد: با این وجود ، شبکه اینترنت در محمودآباد نیازمند تقویت است.

وی خاطرنشان کرد: خطوط هوایی در برخی روستاهای شهرستان فرسوده است و در بحران ها به قطعی مواجه می شوند ونیازمند تعویض هستند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز