خبرگزاری کار ایران

یک فعال جامعه کارگری:

دستمزد اندک کرامت انسانی کارگر را خدشه دار می کند

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۳۰۰

یک فعال جامعه کارگری گفت:کاهش هزینه خانوار در حوزه های بهداشتی،آموزشی و اوقات فراغت پیامدهای نامناسبی را نه تنها برای خود خانواده کارگر بلکه جامعه به دنبال دارد.

ناصر وفایی نژاد در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ساری با بیان اینکه دستمزد اندک ضمن آنکه کرامت انسانی کارگر را خدشه دار می کندو پیامدهای نامناسبی به پیکر خانواده وارد می کند گفت: زمانی که دستمزد به اندازه تامین معاش نباشد، می تواند آسیب های بیشماری به کارگر و خانواده کارگر بزند.

رئیس سابق شورای اسلامی کار،شهرداری ساری با بیان این که به دلیل مشکل تراشی های قبلی، بسیاری از مواد قانون کار، بلا استفاده مانده است، گفت: هر ساله قوانین مختلفی برای حمایت از تولید و اشتغال کشور تصویب می شود، ولی تنها قانونی که برای حمایت از نیروی کار و کارگران کشور است، همین قانون کار است که هر کس حقوق مشخصی در ازای کاری دریافت می کند، تحت پوشش این قانون قرار می گیرد.

عضو سابق کانون شوراهای اسلامی کار ،مازندران ضمن قدر دانی از توجه شهردار ساری نسبت به جامعه کارگری این سازمان یاد آورشد:در شهرداری ساری علیرغم همه مشکلات اقتصادی ما شاهد پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران هستیم و این میسر نگردیده مگر با تدبیر بلند مدیریت شهرداری ساری.

وی افزود:خارج از این که شهردار چه  کسی باشد  ارزیابی باید نسبت به گذشته صورت گیرد. در مقایسه با  گذشته ازنظر عمرانی و هم از نظرزیباسازی و فضای سبز شهری ما شاهد تغییرات بسیار و شگرفی در  این حوزه بوده است.

وفایی نژاد تصریح کرد: انجام یک کار اجرایی آن هم با چنین گستردگی مسلما مشکلاتی دارد و هماهنگ کردن آنها سخت خواهد بود اما با دست به دست دادن در استان و مرکز مازندران  کارهای اساسی صورت می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز