خبرگزاری کار ایران

مهندس نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور

وفاق و همدلی مدیران استان موجب مدیریت شایسته بحران برف شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۲۵۷

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور پس از حضور در جلسه ستاد مدیریت بحران مازندران در گفتگو با خبرنگاران گفت : وفاق و همدلی مدیران استان موجب مدیریت شایسته بحران برف شد.

به گزارش ایلنا ،اسماعیل نجار  گفت : به دلیل برودت هوا و به زیر صفر رسیدن درجه دما در 21 استان شاهد مشکلات افت فشار گاز و قطعی گاز در چند شهر استان بودیم که برای بررسی وضعیت موجود و بازدید از اقدامات انجام شده در استان حضور یافتم .

وی تاکید کرد:  الحمدلله در جلسه شورای مدیریت بحران که به ریاست استاندار مازندران برگزار شد دستگاههای مجری و مرتبط با مدیریت  بحران گزارش اقدامات و فعالتیهای انجام شده را ارائه نمودند که بیانگر تعامل و همکاری بسیاری خوب برا ی مدیریت بحران بوده است .

اسماعیل نجار تاکید کرد : وفاق و همدلی مدیران استان موجب مدیریت شایسته بحران برف شد و در این حادثه همه دستگاهها تلاش کرده بودند در کوتاهترین زمان ممکن مشکلات مردم را برطرف کنند .

وی از صبر و حوصله مردم و مشارکت آنان برای رفع مشکلات تقدیر و تشکر نمود و گفت : حادثه در زمانی کوتاه اتفاق می افتد و تلاش مسئولین بر آن است که در حداقل زمان ممکن و کوتاه ترین زمان نسبت به رفع مشکل اقدام کنند که الحمدلله این حرکت و اقدام را در مازندران در مدیریت بحران برف داشتیم .

 نجار ابراز امیدواری نمود با سرعت بخشی به عملیات انتقال گاز دامغان به مازندران مشکل افت فشار گاز در مازندران برای همیشه مرتفع شود .

وی از تمام کسانی که در این سرما با صرفه جویی کمک کردند تا بخشی از مشکل گاز مازندران مرتفع شود تقدیر نمود و گفت : در حال حاضر فشار گاز در مازندران به حد نرمال رسیده و امیدواریم این روند تداوم یابد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز