خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری دربازدید ازتشکیلات کارگری و بازنشستگان ساری:

داشته های مازندران مدیریت نمی شود

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۷۸۳

ظرفیت مازندران علی رغم گذشت بیش ازسه دهه از انقلاب درک نشده است وبا توجه به ظرفیت های بالایی که این استان دارا است بسیاری ازمراجعه کنندگان به دستگاه شهرداری یا به دنبال اشتغال هستندویاکمک مالی.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری صبح امروز در بازدید شهردارساری از تشکیلات خانه کارگر و کانون بازنشستگان ساری مهدی عبوری با بیان اینکه،  بیان کردن مشکلات کارگری فقط لازم نیست و با ید مشکلات و مطالبات این قشر پیگیری شود افزود:جامعه کارگری در تمام فصول و همه دولت ها ناراضی بوده است.

وی تصریح کرد: تشکیلات کارگری کشور میتواند در اداره کشور نقش ارزنده ایی داشته باشد وحضور تنها یک نماینده مستقل کارگری در مجلس شورای اسلامی بیانگرعدم توجه این قشر به سرنوشت خویش است.

شهردار ساری باابراز اینکه طی سالهای متوالی خیلی ها از تریبون کارگری به مسند و پست هایی رسیده اند افزود : متاسفانه خود تشکیلات کارگری نتوانسته از ظرفیت عظیم خود بهره جوید واین قشر در اداره کشور تا کنون به علت نداشتن کرسی های قدرت نقشی داشته باشد.

وی افزود : تاکنون مطالبه کارگران دسته بندی نشده است واین قشر ازمطالبات خود آگاهی کامل ندارند.

عبوری با بیان اینکه جامعه کارگری به کجارسیده وچه اتفاق مهمی برای این قشر بوجود آمده تاکید کرد: درحوزه تصمیم گیری برای کارگران کسانی حضور دارند که طعم نخوردن ونیاشامیدن را نچشیده اند.

وی درقسمتی از سخنان خود باتوجه به مشکلات استان افزود : ظرفیت مازندران علی رغم گذشت بیش ازسه دهه از انقلاب درک نشده است وبا توجه به ظرفیت های بالایی که این استان دارا است بسیاری ازمراجعه کنندگان به دستگاه شهرداری یا به دنبال اشتغال هستندویاکمک مالی.

وی با اشاره به اینکه بیشترین آمار بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی در مازندران است ودرهر خانواده ای یک جوان جویای کار وجود دارد گفت:باتوجه به مشکلات عدیده درتمام پروژه های شهرداری اشتغال بوجود آمده است ودر کنار این عمران واشتغال زایی رونق اقتصادی نیزانجام گرفته است .

شهردارساری با ابرازنگرانی از روند خصوصی سازی در مازندران گفت: خصوصی سازی باید واقعی باشد وعدم شناخت از واگذاری ها منجر به از بین رفتن و تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران شده است.

عبوری با ابراز اینکه صنایع نیز در کنار مشکلات به روز رسانی نمی شود گفت: باید رویکرد استان به سمت گردشگری و صنعت توریست سوق داده شود زیرا صنعت گردشگری علاوه برایجاد اشتغال پایدار میتواند رونق اقتصادی بوجود آورد و استان را از رکود خارج کند.

شهردار ساری باتاکید بر اینکه شهرداری درکنار تشکیلات کارگری استان است این تشکیلات نیز بایداز ظرفیت شهرداری به نفع جامعه هدف خود بهره جوید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز