خبرگزاری کار ایران

بارش برف در محورهای مواصلاتی استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۲۱۲

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از بارش برف در محورهای مواصلاتی از شب گذشته تاکنون خبر داد وافزود: با توجه به لغزندگی جاده، رانندگان خودروی خود را به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "خسرویان" با اعلام این خبر افزود: در پی ورود سامانه بارشی سرد از روز جمعه به استان و بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر در محور هراز حد فاصل "تونل تکاور تا امام زاده هاشم" و ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم .

وی افزود: همچنین در محور"سوادکوه- فیروزکوه"حد فاصل "خطیر کوه تا کدوگ" نیز بارش برف ادامه دارد و سطح جاده ها لغزنده است.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به بارش برف در محور" کندوان" ، گفت: در حال حاضر بارش برف در ارتفاعات این محور ادامه دارد و سطح جاده لغزنده است.

وی با اشاره به بارش پراکنده باران در دیگر محورهای مواصلاتی استان و لغزنده بودن سطح جاده، به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خودروی خود را به وسایل و تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

سرهنگ خسرویان، با اشاره به تلاش ماموران پلیس راه و راهداری، در باز نگه داشتن محورهای کوهستانی، گفت: با توجه به حضور عوامل راهداری و پلیس راه در محورهای کوهستانی استان، این محورها باز و تردد در آن ادامه دارد. 

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 0112182934 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز