خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد در دیدار با سرمایه گذاران چینی

امنیت برای سرمایه گذاری خارجی فراهم است

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۹۶۲

فرماندارشهرستان محمودآباد در دیدار با سرمایه گذاران چینیگفت : امنیت کامل برای حضور سرمایه گذاران خارجی ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ، یحیی بوسف پور روز دوشنبه در دیدار با سرمایه گذاران چینی در فرمانداری شهرستان محمودآباد گفت : این شهرستان از ظرفیت‌ها و موهبت‌های خدادادی بسیاری مانند دریا، جنگل، زمین‌های حاصل‌خیز و... برخوردار است که می‌تواند فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کشورهای دنیا برای سرمایه‌گذاری در ایران و به ویژه مازندران اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: شرایط سرمایه‌گذاری در ایران در دوران پسابرجام بهبود یافته و با توجه به امنیت مطلوب، کشورهای مختلف تمایل به سرمایه‌گذاری در ایران دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد اضافه کرد: دولت مسیر سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در بخش‌های مختلف را هموار کرده و مدیریت استان و شهرستان نیز برای آسان‌سازی شرایط سرمایه‌گذاری، آمادگی دارد.

یوسف پور گفت: اجرای برجام، نقش بسیار مهمی در توسعه روابط با کشورهای خارجی داشته است.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: شهرستان در حوزه گردشگری، صنعت و صنایع تبدیلی کشاورزی برای سرمایه‌گذاری آمادگی کامل دارد.

 وی افزود : محمودآباد در تولید گل و گیاهان زینتی و شاخه بریده در مازندران رتبه اول  ودر تولید ماهیان گرمابی جایگاه بسیار خوبی دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد گفت: 33 کیلومتر نوار ساحلی ، 18 هزار هکتار زمین شالیزاری و ظرفیت بکر دریا می تواند شرایط بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری خارجی باشد.

یوسف پور تصریح کرد: حضور صنایع تبدیلی سبز و های تک بخش کشاورزی، تولید وپرورش ماهیان در قفس دریایی و اکوتوریسم بکر نشانگر بهره مندی شهرستان محمودآِباد و فراهم بودن شرایط برای سرمایه گذاری است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز