خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران :

صیانت از منابع سازمان به عنوان منابع بین النسلی وظیفه همگان است

asdasd
کد خبر : ۴۲۴۱۸۵

سازمان تامین اجتماعی یک پدیده برآمده از مشارکت چندین نسل بیمه شده قبلی است و همچنین نقطه اتکاء و خانه امید نسل های فعلی و بعدی است.

  به گزارش خبرنگار ایلنا از بابلسر، محمد خورشیدی در نشست اعضاء هیئت مدیره و کانون های کارگران بازنشسته تامین اجتماعی حوزه غرب استان در بابلسر با تأکید بر اینکه بیمه شدگان و نیروهای مولد جامعه، به عنوان شرکای اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی هستند،‌ صیانت از منابع سازمان به عنوان منابع بین النسلی را وظیفه همگانی دانسته و تصریح کرد، ‌سازمان تأمین اجتماعی در جهت بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید و اشتغال، همواره حقوق متقابل کارفرمایان و کارگران را همزمان در نظر گرفته و تداوم فعالیت کارگاههای تحت پوشش با حداکثر ظرفیت اشتغال و تولید را دنبال می کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران  با تأکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی یک پدیده برآمده از مشارکت چندین نسل بیمه شده قبلی است و همچنین نقطه اتکاء و خانه امید نسل های فعلی و بعدی هم هست گفت: این سازمان با بخشهای دولتی و عمومی فرق دارد و ماحصل پول نفت نیست که بتوان در مورد آن هر تصمیمی گرفت و هیچ مابه ازایی برای آن قائل نشد و به هیچ جا هم پاسخگو نبود. منابع و اموال سازمان تامین اجتماعی امانت و حق ‏الناس است و انتخاب متولیان مدیریتی آن بایستی با دقت و وسواس بالایی صورت گیرد.

خورشیدی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در دو حوزه ی درمانی و بیمه ای خدمت رسانی می کند ، تصریح کرد : در سال گذشته سازمان تامین اجتماعی در حوزه درمان 670 میلیارد تومان به صورت مستقیم و غیرمستقیم در استان مازندران هزینه کرده است.

وی ادامه داد : بیمارستان منطقه ای ولیعصر (عج) قائم شهر به عنوان بیمارستان منطقه ای به بیمه شدگان تامین اجتماعی سه استان مازندران ، گلستان و سمنان خدمات می دهد.

دکتر خورشیدی با تاکید بر اینکه بخش جراحی قلب باز بیمارستان منطقه ای ولیعصر (عج) قائم شهر با اعتبار 50 میلیارد تومان توسط دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده است ، اظهار داشت : این بخش با بهترین امکانات پزشکی تجهیز شده است طوری که در چند ماه گذشته بیش از 2 هزار آنژیوگرافی و بیش از 400جراحی قلب باز در این مرکز انجام شده است

خورشیدی افزود : افرادی که به بیمارستان های تامین اجتماعی مراجعه می کنند ارباب رجوع نیستند بلکه آنها صاحبان اصلی این سازمان هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با تاکید بر اینکه در بیمارستان منطقه ای ولیعصر (عج) قائم شهر خدمات متنوع پزشکی مانند ارتوپدی ، دیالیز ، جراحی قلب باز ، آنژیوگرافی و ... ارائه می شود ، اظهار داشت : خدمات آنژیوگرافی این بیمارستان در کشور کم نظیر است .

 

 
 
 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز