خبرگزاری کار ایران

برگزاری کنگره خانه کارگر نماد قدرت جامعه کارگری است

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۸۸۸

دریابیگی گفت: اقتدار و استقلال جامعه کارگری در در ولایت پذیری این قشر وفادار به نظام مقدس جمهوری نهفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،دبیراجرایی تشکیلات خانه های کارگر شمال کشوردر نشست اعضای ستاد کنگره خانه کارگر مازندران با بیان اینکه اقتدار و استقلال جامعه کارگری در در ولایت پذیری این قشر وفادار به نظام مقدس جمهوری نهفته است اظهار کرد: در این کنگره بزرگ استانی که پیش بینی میگردد با حضور بیش از 5 هزار نفر از اعضاء برگزارشود مسایل کلان جامعه کارگری در حوزه های مختلف بررسی میشود .

وی افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته کنگره خانه کارگرمازندران با حضور و سخنرانی جناب آقای دکتر کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار و عضو شورای مرکزی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

این فعال جامعه کارگری با اشاره به اینکه مهمترین گردهمایی سراسری اعضای این تشکیلات صنفی محسوب می‌شود گفت:ملاک انتخاب اعضای فعال تشکیلات خانه کارگر، حداقل داشتن 5 سال فعالیت مستمر افراد عضو در ارتباط با فعالیت‌های مختلف تشکیلاتی خانه کارگر است.

دریابیگی در قسمت دیگری از سخنان خود  به وظایف خانه کارگر اشاره کرد و گفت: دفاع از منافع کارگران، ایجاد امکانات، مشاوره و مسائل حقوقی کارگران ازوظایف این نهاد است که به نیروی کار،تولید واشتغال کمک فراوانی می کند.

 دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران افزود: کارگران از اقشاری بودند که برای این انقلاب و نظام هزینه کردند و کمترین توقعات را داشته و دارند ولی متاسفانه برخی افراد از کم توقهی این قشر سواستفاده می کنند.

گفتنی است کنگره خانه کارگر مازندران  روز سه شنبه  95/7/27درمحل سالن جهان پهلوان حبیبی قائمشهربرگزار میگردد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز