خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سابق هواشناسی مازندران :

موفقیت هواشناسی مازندران در تهک جاده‎ای و دریایی

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۴۱۸

مدیرکل سابق هواشناسی مازندران گفت: هواشناسی مازندران در بخش تهک جاده‌ای و دریایی موفقیت‌های خوبی را بدست آورده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، نوربخش داداشی در مراسم تجلیل و معارفه مدیران هواشناسی مازندران که در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد ، اظهار داشت: اقداماتی که در اداه کل هواشناسی مازندران انجام گرفته همه ناشی از یک کار تیمی بوده که نتایج مطلوبی را به همراه داشته است.
  
 وی افزود: سازمان هواشناسی مازندران در بیشتر شاخص های مد نظر سازمان هواشناسی کشور ، رتبه تا سه کشوری را به خود اختصاص داده است.
 
مدیر کل سابق هواشناسی مازندران ، توجه به آموزش کارکنان و نیروهای متخصص را شاخصه مهم عملکردها عنوان کرد و گفت: در تحقق این امر آموزش نیروهای متخصص در دستور کار این سازمان قرار گرفت که طی سه سال متوالی دربحث آموزش رتبه نخست را کسب کردیم.
 
وی به عملکرد سازمان هواشناسی مازندران در حوزه پیش بینی آب و هوا اشاره کرد و افزود: در این حوزه با توجه به پدیده های مختلفی که در استان اتفاق می افتد ، همکاران ما در این حوزه خوب عمل کردند.
 
داداشی توسعه هواشناسی کاربردی را از اقدامات مهم این سازمان نام برد و گفت: برای کاهش ضررو زیان کشاورزی با تحقق این امر، این اداره کل اقدامات خوبی را در بخش اقتصاد مقاومتی انجام داده است.
 
وی ، افزود: در بخش تهک جاده‌ای و دریایی که مستقیم با جان افراد ارتباط دارد، توانستیم گامی را در این بخش برداریم و در بخش گردشگری نیز که کار خود را آغاز کردیم، که می طلبد در مدیریت جدید به صورت کامل اجرا شود.
 
مدیر کل سابق هواشناسی مازندران گفت: با همکاری استانداری مازندران کارهای مدنظر را به فعل برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز