خبرگزاری کار ایران

همایش خانوادگی نیروی انتظامی بابلسر با محوریت حفظ کرامت خانواده

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۳۴۳

همایش خانوادگی نیروی انتظامی شهرستان بابلسر با محوریت حفظ کرامت خانواده، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بابلسر، همایش خانوادگی نیروی انتظامی بابلسر  با محوریت حفظ کرامت خانواده همزمان با هفته دفاع مقدس و در آستانه هفته ناجا برگزار شد.

در این مراسم  با حضور فرمانده نیروی انتظامی  شهرستان بابلسر ،مسئولین  و پرسنل نیروی انتظامی از خانواده  شهدای نیروی انتظامی تقدیر بعمل آمد.

سرهنگ فتحعلی پور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابلسر در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره 8سال دفاع مقدس و شهدای ناجا اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی از تمامی توان و ظرفیت خود برای افزایش امنیت و آسایش مردم استفاده می کنند.

وی افزود: در راه ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با اخلالگران نظام و امنیت جامعه خون های مطهری تقدیم شده و اکنون شهدای نیروی انتظامی مانند نگین درخشانی بر تارک ناجا در حال درخشیدن هستند.

فتحعلی پور ادامه داد: موفقیت نیروی انتظامی در عرصه های گوناگون مرهون همراهی و همکاری خانواده های پرسنل ناجا است به همین خاطر باید از تلاش های خانواده کارکنان نیروی انتظامی تشکر و قدردانی کرد.

نمایش طنز ، سرود و مسابقه حضوری از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز