خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی

سهم بخش خدمات در اشتغال فزونی پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۳۳۵

آنچه که در کشور در حال شکل گیری است سهم بخش خدمات در اشتغال فزونی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در نشست امضای این تفاهم نامه در استانداری مازندران گفت:آنچه که در کشور در حال شکل گیری سهم بخش خدمات در اشتغال فزونی پیدا کرده است.

عیسی منصوری با بیان اینکه در بخش صنعت متاسفانه در طی سالهای اخیر ریزش نیروی کار داشته ایم افزود:این ریزش و سرریزنیروی کار به بخش خدمات و کشاورزی تزریق می گردد.

وی اضافه نمود:طرح ملی توسعه کسب ، کار و اشتغال پایدار (تکاپو ) با مصوبه شورای عالی اشتغال کشور از پارسال در برخی استان های کشور اجرا شد .

معاون توسعه کار آفرینی و اشتغال وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با ابراز نگرانی از خالی شدن سکنه روستاییان و تغییربافت روستاهای مازندران ابراز داشت:در سالهای آتی باروند مهاجرت روستائیان و با از بین رفتن بخش کشاورزی و گردشگری به رویکرد مسافرپذیری روی خواهد آورد.

وی با اشاره به اینکه امسال اجرای طرح تکاپو در تمامی استان های کشور مورد نظر است ، ادامه داد : در طرح تکاپو شناسایی رسته های اشتغال درآمد زا متناسب با ظرفیت های هر استان و منطقه مورد نظر است .

گفتنی است :تفاهم نامه همکاری برای اجرای طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار (تکاپو) در حوزه آی سی تی و آی تی استان مازندران شامگاه جمعه با حضور وزرای تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساری امضا شد .

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز