خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ارتباطات

سرمایه گذاری زیر ساختی سنگینی در حوزه آی تی و آی سی تی مازندران انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۳۳۳

در کنار انعقاد تفاهم نامه 18 شرکت های آی تی سی تهران ، 20 شرکت آی سی تی مازندران هم تقویت می شوند.

به گزارش خبرنگارایلنا،مرتضی براری عصر جمعه در مراسم انعقاد تفاهم نامه توسعه اشتغال پایدار در حوزه آی تی و آی سی تی مازندران در ساری با بیان اینکه از 58 شهر مازندران 45 شهر دارای اینترنت نسل سوم ( G3) و 22 شهر دارای نسل چهارم است، گفت: با توجه به وجود 140 موسسه آموزشی و 220 هزار دانشجو ، نیروهای انسانی تحصیل کرده قوی در استان وجود دارد که باید از ظرفیت آنان استفاده کرد.

وی افزود: در کنار انعقاد تفاهم نامه 18 شرکت های آی تی سی تهران ، 20 شرکت آی سی تی مازندران هم تقویت می شوند.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد:سرمایه گذاری زیر ساختی سنگینی در این حوزه در استان مازندران انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه باید از فرصت کسب و کار دیجیتالی با استفاده از اینترنت به نحو احسن استفاده کرد اظهارکرد: در کنار انعقاد تفاهم نامه 18 شرکت های آی تی سی تهران ، 20 شرکت آی سی تی مازندران هم تقویت می شوند.

معاون وزیر ارتباطات اضافه نمود:توانمند ساختن نیروهای تحصیل کرده استان مازندران در حوزه آی سی تی از اهداف حضور شرکت های بزرگ این بخش در استان است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز