خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

100کیلومتر از جاده هراز دوبانده می شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۱۶۲

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه با اعتباری معادل یک هزار میلیارد ریال عملیات دوبانده شدن محور هراز در دست اقدام قرار گرفته است، گفت: اولویت نخست و دوم این محور به طول 69.5 کیلومتر تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از ساری ،عباس آخوندی در حاشیه بهره برداری از 10 کیلومتر مسیر دو بانده جاده هراز افزود: این محور یکی از مهمترین مسیرهای دسترسی به شمال کشور است که وزارت راه و شهرسازی برای تسهیل تردد هموطنان می خواهد 100 کیلومتر از این محور را دوبانده کند.

وی گفت: برای دوبانده کردن محور هراز، سه اولویت مهم در نظر گرفته شده است؛ اولویت نخست از «بایجان» تا آمل به طول 62 کیلومتر و اولویت دوم از «لاسم» تا «بایجان» در منطقه آبشار به طول 7.5 کیلومتر است که تا پایان امسال به بهره برداری کامل می رسد.

وزیر راه و شهرسازی، اولویت سوم را «دوبانده کردن این محور حدفاصل لاسم تا بایجان به طول 29 کیلومتر» اعلام کرد و گفت: این محور اکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

10 کیلومتر از باند دوم جاده هراز حدفاصل پل سیاه بیشه تا روستای «ناندل» صبح امروز (دوشنبه) با حضور «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید.

این بخش از جاده هراز که شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل آن را با اعتبار 600 میلیارد ریالی به سرانجام رسانده است از امروز به صورت دو بانده زیر بار ترافیک می رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز