خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران تأکید کرد:

ضرورت انتقال مراکز پرخطر از مرکز تجمع شهری به حاشیه شهر

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۸۳۴

مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران گفت:مراکز پرخطر را از مرکز تجمع شهری به حاشیه شهر انتقال داده شود تا در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه بتوان حوادث را کنترل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ؛مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران در حاشیه مانور آتش نشانان شرق استان  که امروز در محوطه شرکت بهپاک بهشهر برگزار شد ، اظهار کرد:  چنین رزمایش هایی با هدف ارتقای سطح توانمندی ها و بررسی امکانات، منابع فیزیکی و انسانی برگزار می شود.
سید یدالله نبوی  گفت: با رعایت الزامات پدافند غیرعامل ، می توان از وقوع حوادث پیشگیری کرد و اگر این دانش در تمام  زندگی جاری وساری باشد به کاهش حوادث منطقه ای و جاده ای نیز کمک می کند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است که مصونیت سازی را در پی دارد.
مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران خاطر نشان کرد: اگر الزامات پدافند غیرعامل در ساختمان ها رعایت شود حوادث به حداقل می رسد ، خدمات ایمنی مصداق بارزی در حوزه ی پدافند غیرعامل است و دستگاه های اجرایی برای تأمین  الزامات پدافند غیرعامل مجازند نیم تا 2 درصد اعتبارات را به این حوزه اختصاص دهند تا در شرایط اضطراری  به حادثه دیدگان خدمات مناسبی ارائه شود.
نبوی گفت: در سال گذشته دبیر کمیته پدافند غیرعامل شهرستان بهشهر به واسطه ی اقدامات و عملکردهای موثر به عنوان دبیر کمیته برتر در استان شناخته شدند.
وی ادامه داد: مراکز پرخطر را از مرکز تجمع شهری به حاشیه شهر انتقال داده شود تا در صورت وقوع حوادث غیرمترقبه بتوان حوادث  را کنترل کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز