خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی:

نهادهای امدادی در مازندران از امکانات اولیه برخوردار نیستند

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۰۴۰

مازندران هرساله در فصول مختلف سال دچار حوادث غیر مترقبه می شود و نهادهای مربوط به این حوادث ملزم به پیگیری و رسیدگی این امور هستند

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علی اصغر یوسف نژاد در جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران  با محوریت بررسی  خسارت ناشی از طوفان اخیر مازندران در حوزه کارگران و کارگران بازنشسته که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد ، اظهار داشت: کمک به همنوع امری زیبا و خداپسندانه است که در فرهنگ ما مستولی است.
 
وی افزود: برای ایجاد هماهنگی ، انسجام و پیشگیری و کاهش اثرات و پیامدهای نامطلوب و سوانح غیر مترقبه نهادهایی چون ستاد مدیریت بحران و ... برای مقابله با پیامدهای نامطلوب شکل گرفت که  برای این ادارات و نهادها وظایفی تکلیف شده است که باید اجرایی شود.
 
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ، گفت: مازندران هرساله در فصول مختلف سال دچار حوادث غیر مترقبه می شود و نهادهای مربوط به این حوادث ملزم به پیگیری و رسیدگی این امور هستند این در حالی است که با توجه به وقوع چنین حوادثی بصورت مکرر در استان ، نهادهای مربوطه از امکانات اولیه چون (پلاستیک) نیز برخوردار نیستند.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه این حوادث بصورت متوالی دراستان اتفاق می افتد ، الزامی است تا نیازهای ابتدایی حادثه دیدگان ذخیره شود ویا از کمک های مردمی در این زمینه به خوبی بهره گیری شود.
 
یوسف نژاد با بیان اینکه خدمات رسانی و امداد از جمله بدیهات است که باید آسیب دیگان حوادث غیر مترقبه  از آن برخوردار شوند، افزود : لازم است تا مسئولین استانی و شهرستانی تدابیری اتخاذ کنند تا در موقعیت های اینچنینی با مشکل مواجه نشوند ، ممکن است زمانی حادثه ای بزرگتر از این و با شدت بیشتری رخ دهد بنابراین باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.
 
وی در ادامه گفت:  طبق گزارشات  ارائه شده در حادثه طوفان اخیر خسارت های زیادی بر مردم استان بویژه مردم قائمشهر وارد کرد و بسیاری از خانه های کارگران و کارگران بازنشسته دچار حادثه شده است بر اساس این گزارش  ما این آمادگی را داریم تا به این قشراز جامعه که دچار آسیب شدند کمک کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز