خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از 292 واحد تولیدی در دولت یازدهم در شهرک‌های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۴۸۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از بهره‌برداری 292 واحد تولیدی و صنعتی در دولت تدبیر و امید در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در بازدید از شهرک صنعتی بهشهر گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی، کمک جهت استقرار واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی است و با تلاش صورت گرفته در سه سال دولت تدبیر و امید، اقدامات مناسبی در این زمینه انجام‌شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: یکی از مهم‌ترین شروط برای واگذاری زمین، داشتن اهلیت سرمایه‌گذاری است که فرد یا مجموعه‌ای که تقاضای زمین در شهرک‌های صنعتی را نمودهمی‌تواند واحد تولیدی را به بهره‌برداری برساند، مورد تأکید تیم کارشناسی واگذاری زمین قرار دارد.

موسوی بیان داشت: در سه سال گذشته 292 واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری 10 هزار و 483 میلیارد ریال به بهره‌برداریرسیده‌اند که با شروع به کار این واحدها برای 6409 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجادشده است.

وی تأکید کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، به‌منظور شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان 69 درصد این واحدها، مشکل نقدینگی دارند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز