خبرگزاری کار ایران

عذرخواهی فرماندار محمودآباد از طولانی شدن مدت قطعی آب

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۴۹۶

رییس ستاد بحران شهرستان محمودآباد به دلیل طولانی شدن مدت قطعی آب عذرخواهی کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا 24 ساعت آینده مشکل قطعی وافت فشار آب در شهرستان مرتفع گردد.

یحیی یوسف پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در شهرستان محمودآّباد ،ضمن تشکر از تلاش شبانه روزی اعضای ستاد بحران در راستای حل معضلات پس از طوفان، اظهار داشت: تند باد  صبحگاه جمعه مازندران که بیش از 130 کیلومتر در ساعت درمحمودآباد سرعت داشت به زیرساخت های این شهرستان وشهر های قائمشهر ، آمل ، بابل ، سوادکوه شمالی وساری خسارت بسیاری زد.

وی با بیان اینکه اکثر چاه های آب شهرستان محموآباد در محدوده شهرستان آمل قرار دارند و تامین برق چاه ها از سوی شهرستان آمل صورت می پذیرد، گفت: خسارت سنگین به تاسیسات برق در شهرستان آمل موجب شد تا روند قطعی آب در محمودآباد طولانی شود.

یوسف پور با قدردانی از اهتمام مسوولین شهرستان آمل تصریح کرد: اعضای ستاد بحران شهرستان همجوار نیز در تلاش هستند تا روند تامین برق تسریع گردد.

رییس ستاد بحران شهرستان محمودآباد افزود:خسارت وارده به زیرساخت آب شهرستان بسیار وسیع بوده و اعضای ستاد بحران، از زمان طوفان تاکنون به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا مشکلات قطعی آب مرتفع گردد.

فرماندار محمودآبادگفت: در حال حاضر مشکل قطعی بسیار کاهش یافته و تنها مشکل افت فشار داریم که تا 24 ساعت آینده با ذخیره منبع حل خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز