خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران :

مسئولین کشوری در جریان آخرین وضعیت مناطق آسیب دیده قرار گرفته اند

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۲۱۰

استاندار مازندران در جلسه مدیریت بحران شهرستان قائمهشر تاکید کرد عملیات امدادی باید هرچه سریعتر به پایان برسد.

به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار در این جلسه از تماس دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت و رحمانی فضلی وزیر کشور در مورد وضعیت آسیب دیدگان طوفان خبر داد و گفت : مسئولین کشوری در جریان آخرین وضعیت مناطق آسیب دیده قرار گرفته و رهنمودهای لازم برای تسریع در امر امدادرسانی و حل مشکلات مردم صادر نمودند .

استاندار مازندران گفت : مهمترین مشکل ایجاد شده مربوط به شکسته شدن درختان کهنسال و تیربرقها بوده که برق شهرها و تعدادی از روستاها با مشکل جدی روبرو شد و تیمهای کاری از صبح تا حالا مشغول فعالیت هستند بخشی از مشکلات حل شده با توجه به حجم خسارات از تیمهای برق استانهای همجوار هم دعوت شده که این عزیزان هم وارد استان شده و فعالیتهای خود را آغاز کردند

وی تاکید کرد : بیش از 50 هزار متر مربع ایرانیت برای پوشش سقف واحدهای مسکونی و غیرمسکونی تخریب شده از توفان خریداری شده است که با هماهنگی بنیاد مسکن ، فرمانداری ها ، بخشداری ها و دهیاری در اختیار صاحبان خانه های آسیب دیده قرار می گیرد .

وی از مدیران برق استان خواست تا برق رسانی به چاههای آب را در اولویت قرار دهند و تاکید کرد : همه دستگاهها به طور سازمان یافته برای حل مشکلات مردم و نیازمندیهای آنان حضوری فعال داشته باشند .

مقام عالی دولت در استان اظهار داشت : دستگاهها تا بعد از ظهر فردا نسبت به برآورد خسارات اقدام نمایند تا گزارش خسارات هر چه سریعتر به وزارت کشور و دولت ارائه گردد .

در این جلسه رضیان نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه و جویبار درمجلس شورای اسلامی ، محمدی فرماندار قائمشهر ، مدیران کل بحران ، گاز ، آب و هلال احمر گزارشی در مورد فعالیتها و اقدامات انجام شده و روند امداد رسانی ارائه نمودند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز