خبرگزاری کار ایران

تندباد 130 کیلومتر برساعت مازندران را در نوردید

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۰۲۵

تندباد شدید با سرعت بین 90 تا 130 کیلومتر بر ساعت بامداد امروزاستان مازندران را درنوردید.

به گزارش ایلنا، مدیر کل هواشناسی مازندران در گفتگو با خبرنگاران  با بیان اینکه بیشترین تندباد با سرعت 130 کیلومتر در شهرستان قائمشهر ثبت‌شده است که البته لحظه ای بوده است گفت: شدت این تندباد ،که از ساعت 4 بامداد امروز از سمت غرب مازندران شروع شده بود،در شهرهای آمل 94کیلومتر، نوشهر65 کیلومتر، قائم‌شهر 130کیلومتر و ساری 80کیلومتر بر ساعت ثبت‌شده است.

نوربخش دادشی با اشاره به اینکه تا ظهر امروز بارشهای نقطه ای و رگباری داریم گفت: از بعدازظهر بارشها در حد پراکنده خواهد بود و فردا هوای استان نیمه ابری و ابری است.

داداشی افزود: همچنین با تأثیر این سامانه تاکنون آمل 68 میلی متر ونوشهر 47میلی‌متر بیشترین بارش را داشته اند. مدیر کل مدیریت بحران مازندران نیز گفت : تند باد بامداد امروز در برخی شهرهای استان خسارت‌هایی داشته است.

احمدی گفت :در شهرهای محمود آباد ،آمل ، بابل، قائمشهر ، سوادکوه شمالی و ساری خسارت وارد شد و بیشترین خسارت در بخش سربندی ساختمانها و شکستن درختها و قطعی برق و آبگرفتگی معابر بوده است.

وی گفت :خوشبختانه تا کنون هیچ گونه مصدومیت ویا کشته ای گزارش نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز