خبرگزاری کار ایران

ربیع فلاح در آئین گرامیداشت هفته دولت درچالوس خبرداد:

امضاپروتکل اشتغالزایی بین وزارت کار و مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۰۱۵

استاندار مازندران گفت : چهار هزار و 800 طرح به ارزش سه هزار و 600 میلیارد تومان در سه سال فعالیت دولت یازدهم در استان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا،  ربیع فلاح در آئین گرامیداشت هفته دولت در سینما جهان نمای چالوس که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری برگزار شد ، افزود : به طور متوسط در هر روز چهار طرح در دولت تدابیر و امید در مازندران افتتاح شد.

وی خاطر نشان کرد : تنها در هفته دولت 680 طرح به ارزش یکهزار میلیارد تومان در استان مازندران به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه افتتاح این تعداد طرح یک دستاورد بزرگ برای دولت تدبیر و امید است ، افزود : از دولت انتظار داریم تا با فراهم کردن زیر ساخت های لازم مشکل بیکاری در استان کاهش یابد.

فلاح گفت : با اینکه میانگین بیکاری در سال 93 در مازندران12.7 بود و در سال 94 به 12.01 رسید و در سه ماهه نخست امسال به 9.8 کاهش یافت ، ولی با این حال متوسط بیکاری در مازندران از میانگین کشور بالاتر است.

استاندار مازندران از سفر وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به استان مازندران در اواخر شهریور خبر داد و افزود : در جریان این سفر قرار است پروتکل اشتغالزایی به امضا برسد.

وی ادامه داد : از سوی دیگر تورم مازندران نیز یک درصد کمتر از تورم کشور است که بیانگر تعامل خوب دستگاهها و مسئولان استان است.

فلاح جذب سرمایه گذاران در مازندران خوب توصیف کرد و گفت : مشارکت اقتصادی در مازندران 42.3 درصد است و این درحالی است که متوسط کشوری 39.6 درصد است.

استاندار مازندران وضعیت کشاورزی امسال در استان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت : امسال شاهد افزایش 10 درصدی در تولید برنج و 25 درصدی در تولید مرکبات و کیوی بودیم و با توجه به افزایش

تولیدات محصول باید مشوق های صادراتی برای صادرات محصولات زراعی و باغی برای تجار منطقه در نظر گرفته شود

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز