خبرگزاری کار ایران

در ششمین روز هفته دولت:

مجتمع آبرسانی روستایی «بیشه بنه» بهشهر افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۹۰۵

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و همزمان با ششمین روز از این هفته مجتمع آبرسانی روستایی بیشه بنه شهرستان بهشهر با حضور مهندس مجید عبدالهی مدیر عامل آبفار مازندران، معاونین ،فرماندار بهشهر و تعدادی از مردم و مسوولان محلی افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش  ایلنا به نقل از اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ در آیین افتتاحیه مجتمع آبرسانی روستایی بیشه بنه بهشهر مدیر عامل آبفار استان با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوهایی سرآمد برای دولتمردان اظهار داشت: هفته دولت فرصت خوبی است تا مسوولان حاصل تلاشهای خود را به مردم ارائه دهند تا آنها از عملکردشان آگاه شوند.

عبدالهی افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران با محدودیت های اعتباری در اجرای پروژه ها مواجه است اما علیرغم این محدودیت ها و مطالبات پیمانکاران هیچگاه عملیات اجرایی پروژه ها را راکد نگذاشته و همچنان به کار و تلاش ادامه داده و می دهد از این رو توانست در دولت تدبیر و امید 226 روستا را با 47 هزار خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار کند که برای این منظور 568 میلیارد ریال هزینه شده است.

  وی ضمن تبریک به مردم تحت پوشش مجتمع آبرسانی بیشه بنه و بهره مندی از آب شرب سالم اظهار داشت: آب نعمت بی بدیل خداوند است که هیچ جایگزینی ندارد و بسیار خرسندیم که توانستیم با شرایط دشوار کوهستانی منطقه آب شیرین و گوارا را به مردم چندین روستا برسانیم.

عبدالهی اعتبار هزینه شده برای بهره برداری از مجتمع آبرسانی بیشه بنه را 197/ 13 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: برای بهره برداری از این پروژه 5 کیلومتر خط انتقال ،17.5 کیلومتر شبکه توزیع و احداث مخازن زمینی به حجم 450 متر مکعب اجرا شده است.

وی افزود: با افتتاح این مجتمع آبرسانی اهالی 5 روستای کیاسر،بیشه بنه،پارم،گرنام و بندسر با 391 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز