خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران

حرکت صعودی مازندران به سمت هوشمند سازی اداری

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۱۳۳

حرکت صعودی استان به سمت هوشمند سازی اداری و ایجاد استان مجازی مطلوب و در خور حمایت و تقدیر است.

به گزارش ایلنا، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران در پنجمین جلسه شورای اداری استان که با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دکتر دژپسند معاون بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای دولت ، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت را به تمامی مسئولین و مجموعه قوه مجریه  در استان و کشور تبریک و ارزوی توفیق گام برداشتن در مسیر شهدا را از درگاه احدیت مسئلت نمود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری به عنوان یکی از 8 برنامه اصلاح نظام اداری مصوب شورای عالی اداری کشور افزود: حرکت صعودی استان به سمت هوشمند سازی اداری و ایجاد استان مجازی مطلوب و در خور حمایت و تقدیر است.

حسن خیریانپور ضمن تشکر از حضور دکتر واعظی به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در افتتاح پروژه های هفته دولت در استان مازندران خاطرنشان ساخت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در طول مدت حضورشان در استان مازندران علاوه بر افتتاح پروژه های عمرانی، آخرین وضعیت فناوری را مورد بررسی قرار دادند که قطعاً این حضور سبب خیر و برکت و شتاب در روند توسعه همه جانبه استان خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری از موفقیت های تیم اعزامی استان مازندران به المپیک ریو و کسب 5/37 درصد مدالها تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد روند کسب افتخارات جوانان استان در مجامع رسمی و بین المللی روز افزون باشد.

دبیر شورای اداری استان با اشاره به موقعیت استراتژیک استان مازندران به لحاظ دارا بودن 3 بندر و فرودگاه ، از وزیر ارتباطات و فناوری به عنوان رئیس کمیسیون مشترک ایران و روسیه تقاضای حمایت از حرکت شتابان استان در حوزه مبادلات خارجی و صادرات محصولات کشاورزی به ویژه کیوی، مرکبات ، گل و گیاه و گردشگری دریایی با کشور روسیه به ویژه استان آستراخان را نمود.

حسن خیریانپور در جلسه شورای اداری استان که با مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همراه بود از خدمات ارزشمند پارسا در طول دوران تصدی این پست تقدیر و برای نوربخش به واسطه انتصاب ایشان در مسئولیت جدید آرزویتوفیق نمود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز