خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون وزیر کشاورزی

در هفته دولت ۷پروژه در شهرستان بابلسر به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۸۴۱

فرماندار بابلسرگفت:کارگزاران دولت یازدهم از میان مردم برخاسته و برای خدمتگزاری به مردم وارد عرصه شده اند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بابلسر؛در سومین روز از هفته دولت با حضور ولی اله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ،حسن رکنی معاون امور دامی وزیر جهادکشاورزی ،نبیئیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران،حیدر پور مدیرکل جهاد کشاورزی،حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان ،سید علی اسد فرماندار شهرستان بابلسر و جمعی از مسئولین این شهرستان ۶پروژه ی سالن ورزشی عزیزک،لایروبی رودخانه تالار،مرغ گوشتی گالشکلا،دهیاری کاله ،جایگاه سی ان جی و طرح هادی روستای رزکنارافتتاح و یک پروژه پل عزیزک به بهنمیر کلنگ آن آغاز شد.

سید علی اسد اعتبار ریالی سالن ورزشی عزیزک را بالغ بر ۸میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: زمین این سالن ورزشی توسط خیرین تامین و مبلغ ۵۷۰میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و مابقی از محل مشارکت مردم و دهیاری بوده است.

وی گفت:این سالن ورزشی که یک طرح ملی است، با هزار و ۲۸۸ مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت هزار و ۸۰۰ مترمربع طی ۹ سال به بهره برداری رسید.

فرماندار بابلسر در مراسم کلنگ زنی پل عزیزک به بهنمیر با بیان اینکه این پروژه از دغدغه های مردم بوده و در کاهش تصادفات این محور موثراست گفت: برای این پروژه ۲میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان اعتبار در مدت یکسال پیش بینی شده است.

همچنین مهندس نبییان  با اشاره به بازدید های بعمل آمده از این پروژه پل عزیزک به بهنمیر اظهار کرد : پیمانکار این پروژه مشخص شده و در حال احداث کارگاه و آغاز عملیات اجرای این پل می باشد.

وی از حمایت های معنوی مسئولین شهرستانی و بخش بهنمیر تقدیرکرد و اظهار داشت: امیدواریم در هفته دولت سال آینده شاهد بهره برداری این پروژه باشیم.

در ادامه اسحاقعلی کشاورز بخشدار بهنمیر در بازدید مسئولین از روند لایروبی رودخانه تالار در روستای پارومحله بهنمیر گفت: مبلغ حدود ۱۰۰میلیون تومان ازسوی مدیریت بحران استان جهت لایروبی این رودخانه هزینه شده است.

سید علی اسد در مراسم آئین بهره برداری از پروژه مرغ گوشتی در روستای گالشکلای بهنمیر ظرفیت این مرغداری را ۳۰ هزار قطعه در هر دوره اعلام کرد و گفت : برای ساخت آن ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسرگفت: دهیاری روستای کاله ،جایگاه CNG هادیشهرو طرح هادی روستای رزکنار در بخش رودبست از پروژه های قابل افتتاح  در سومین روز از هفته دولت است که با حضور مسئولین به بهره برداری رسید.

وی یکی از مهم ترین ویژگی های دولت را برخورداری از پشتوانه مردمی دانست و گفت : کارگزاران دولت یازدهم از میان مردم برخاسته و برای خدمتگزاری به مردم وارد عرصه شده اند.

اسد افزود : هفته دولت ، فرصت مناسبی است تا دستاوردها و گام های بلند دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف به تصویر کشیده شده و برای همگان تشریح شود .

علی اسد در پایان گفت: همزمان با هفته گرامیداشت دولت ۴۳ طرح آموزشی ، اقتصادی و زیربنایی در شهرستان بابلسر با اعتبار ۱۱۲ میلیارد ریال افتتاح وبه بهره برداری می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز