خبرگزاری کار ایران

پیام نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۴۳۴

هفته دولت با الهام از فداکارترین و پاک نهاد ترین فرزندان و خدمت گزاران ایران اسلامی، امروز به واژه ای الهام بخش و نمادی ارزشمند از دستاوردهای انقلاب اسلامی یعنی پیوند ناگسستنی مردم مومن و انقلابی و دولت خدمت گزار و در راس آن نظام مقدس جمهوری اسلامی بدل شده است.

شخصیت نافذ و معرفت این دو شهید والامقام آنچنان تاثیر عمیقی بر هم نسلان و نسل های آینده و مفاهیم بزرگی چون ایثار و فداکاری برای آرمان های انقلاب بجا گذاشت که فصل نوین و دوران سازی را در تاریخ انقلاب گشود و به پاس ازخودگذشتگی، هفته ای به نام دولت در کشور ما نامگذاری شد و معانی ارزشمندی پس از شهادت این دو بزرگوار برای خادمان ملت و نظام و کارکزاران دولت مطرح گردید و چراغی روشنی بخش فرا راه دولت های جمهوری اسلامی ایران در راستای توسعه و اعتلای کشور قرار داد که هرگز به خاموشی نمی گراید.

هفته دولت فرصت مناسبی برای تقویت اتحاد و همدلی بین دولت و ملت است؛ فرصتی است تا مردم قدرشناس ایران اسلامی با دستاورد های دولتی بر آمده از همین مفاهیم والا و خادمان خود در مجموعه دستگاه های دولتی آشنا شوند. فرصتی برای ادراک راستین این حقیقت که ایران اسلامی تنها و تنها در سایه  مشارکت همه آحاد، گروه ها و طبقات فکری و فرهنگی و مردم همیشه در صحنه و تشکل‌های مردم نهاد و سازمان ها و نهادهای دولتی به شکوفایی و سربلندی می رسد.

اکنون که در سایه تدبیر و درایت مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 95 به " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " عرصه کار و تلاش جهادی در دستگاه های دولتی مضاعف شده است و به واسطه هم افزایی و اتحاد دولت و ملت و اقدامات دولت تدبیر و امید، فضای امید و اعتماد در کشور حاکم گشته است باید با استفاده از این بستر،  به سوی افق های تازه پیشرفت و توسعه گام برداشت.

هفته دولت امسال را در مازندران با شعار " اقدام و عمل، دولت – ملت، امیدوار و استوار " آغاز می کنیم و یقین داریم که توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور و تلاش برای آبادانی و اعتلای مازندران تنها در گرو وحدت، هم دلی، کار و مدیریت جهادی و اتحاد دولت و مردم و اقتدا به راه و آرمان امام شهیدان، شهیدان والامقام و پیروی محض از منویات رهبر معظم انقلاب میسر است.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به تمام کارگزاران دستگاه های اجرایی، کارکنان و کارمندان خدوم دولت در سراسر استان، توفیق بیش از پیش همه خدمت گزاران نظام اسلامی از آستان خداوند سبحان مسالت داریم.

نورالله طبرسی                                     ربیع فلاح جلودار

نماینده ولی فقیه در استان                    استاندار مازندران

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز