خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر خبر داد:

24 پروژه آماده افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت سال 95

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۴۳۲

پروژ های افتتاحی در بخش های کشاورزی،آبرسانی ، خدمات و زیرساخت های روستایی، خدمات و زیر ساخت های شهری، برق رسانی ، فرهنگ ، محیط زیست ، بهداشت، دستگاه حمایتی و ورزشی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، فرماندار شهرستان بهشهر در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت عصر دوشنبه  در فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهدا و علمای شهرستان و شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: دولت دکتر روحانی یکی از مظلوم ترین دولت های بعد از انقلاب  است که مورد هجمه مخالفین و برخی رسانه ها قرار گرفت البته این دولت با توجه به امکاناتی که در اختیار داشت خدمات بسیار شایانی را تقدیم ملت کرد.
 
سید خالق سجادی از 24 پروژه آماده افتتاح و کلنگ زنی در هفته دولت سال 95 خبر داد و گفت: 21 پروژه با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان  جهت افتتاح  و 3 پروژه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان برای کلنگ زنی آماده است.
 
وی ادامه داد: پروژ های افتتاحی  در بخش های کشاورزی،آبرسانی ، خدمات و زیرساخت های روستایی، خدمات و زیر ساخت های شهری، برق رسانی ، فرهنگ ، محیط زیست ، بهداشت، دستگاه حمایتی و ورزشی است.
 
فرماندار شهرستان بهشهر تجهیز و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی، افتتاح مجتمع آبرسانی بیشه بنه، افتتاح 8 پروژه  شامل احداث دهیاری، زیرسازی، آسفالت ، غسالخانه و جمع آوری آبهای سطحی، افتتاح یک پروژه شامل تملک، آزاد سازی و آسفالت و فضای سبز، نصب 10 دستگاه ترانسفورماتور، یک پروژه ساماندهی گلزار شهدا، یک پروژه در حوزه محیط زیست، چهارپروژه  سی تی اسکن، آی سی یو، بخش دیالیز و خانه بهداشت، 28 طرح اشتغال زایی، کمک به احداث 5 واحد مسکونی و یک پروژه ورزشی را از پروژه های افتتاحی هفته دولت در سال 95 برشمرد.
 
سید خالق سجادی از کلنگ زنی یک مدرسه، ساخت  فضای یک امامزاده و کلنگ زنی یک مرکز بهداشت در  خلیل شهر خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، جشنواره عکس، نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید، نمایشگاه طراحی، جشن ترنم از دیگر برنامه های هفته دولت این شهرستان در سال جاری است که تبلیغات محیطی از فردا (سه شنبه) آغاز می شود.
 
وی ادامه داد: وضعیت کارگران کارخانه چیت سازی همواره پیگیری می شود و برای پیگیری وضعیت کارگران شرکت حفاری شمال نشستی با مدیران شرکت نفت، حفاری شمال، ایران فجر داشتیم و گزارش جامع و کامل برای ارائه به استاندار تهیه شد البته باید گفت  حقوق و مزایای برخی از کارگران شرکت حفاری شمال که سرکار نمی روند همچنان پرداخت می شود.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر به شرایط مناسب امنیتی این شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال جاری یک درگیری منجر به قتل داشتیم و در طرح سالم سازی دریا غرق شدگی نداشتیم درواقع  بهشهر از شهرهای خوب استان در حوزه امنیت است.
 
سید خالق سجادی با بیان اینکه سد گلورد تا پایان سال جاری آبگیری می شود ، خاطر نشان کرد:4 باند شدن جاده زاغمرز، احداث جاده رستمکلا-امیرآباد، احداث کانال های سد گلورد، عملیاتی شدن فازدوم بندر امیرآباد ، آسفالت تمامی روستاهای پایین دست، مجتمع آبرسانی در روستاهای بالادست، بهسازی تمام درمانگاه های هزارجریب بغیر از درمانگاه برما، یکپارچه سازی اراضی در 150 هکتار روستای شهیدآباد، فنس کشی و آبیاری حدود 140 هکتار در منطقه بالادست و استخر ذخیره آب تعدادی از پروژه های سه سال گذشته ی  دولت  تدبیر و امید است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز