خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران :

یکی از دهستان های محروم بهشهر قرار گاه اقتصاد مقاومتی می شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۲۸۸۵

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: یکی از دهستان های محروم شهرستان بهشهر قرارگاه های اقتصاد مقاومتی می شود تا در راستای توسعه اقتصادی ، کارهای صفر تا صد دهستان طبق برنامه ریزی انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، فرمانده سپاه کربلای مازندران امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی سپاه شهرستان بهشهر به جایگاه این شهرستان در پرورش علما و فقهای بزرگ اشاره کرد و گفت: ولایت پذیری و پای بندی به ولایت ، انقلاب ما را تا به امروز حفظ کرد.
محمدحسین بابایی با بیان اینکه ولایت فرازمانی است افزود: انسان مومن ، ولی فقیه را در هر زمانی می پذیرد و این ولایت پذیری باید همراه با برائت باشد و خواص موضع خود را در برابر انقلاب شفاف سازی کنند تا مرزبندی ها مشخص شود.
وی ادامه داد: انسان شیعه نه از امام جلو می زند و نه از امام عقب می ماند و نظرش را به امام تحمیل نمی کند یعنی در همه ابعاد و به معنای واقعی از ولی فقیه حمایت می کند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران به فعالیت های سپاه در همه عرصه ها اشاره کرد و افزود: قرارگاه های تربیتی، جهادفرهنگی، جهاد اقتصادی، امربه معروف و نهی از منکر در سپاه در نظر گرفته شد و برنامه ها و فعالیت های فرهنگی مدونی برای نسل جوان دارد.
محمدحسین بابایی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امروز اقتصاد اولویت فوری و فرهنگ اولویت اصلی ما است اضافه کرد: یکی از دهستان های محروم شهرستان  بهشهر قرارگاه های اقتصاد مقاومتی می شود  تا  در راستای توسعه اقتصادی ، کارهای صفر تا صد دهستان طبق برنامه ریزی انجام شود.
وی به ساخت 300 خانه محروم اشاره کرد و گفت: فعالیت های سپاه در بعد محرومیت زدایی، اقتصاد، اشتغال، بهداشت، سوادآموزی است  و بسیج یعنی حضور برای رفع همه نیازهای جامعه که در جامعه ی اسلامی مردم باید با پیشرفت های عظیم و مهمی مواجه شوند.
لازم به توضیح است در این مراسم طی حکمی از سوی سردار بابایی ، سرهنگ عابدین داغمه چی به عنوان فرماندهی سپاه شهرستان بهشهر منصوب شد و در حکمی دیگر سرهنگ علی نجفی به عنوان مسئول گزینش سپاه استان معرفی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز