خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران:

با تامین منابع مالی، ساخت زائرسرای مازنی‌ها در مشهد مقدس آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۱۱۰۱

مرحله خاک‌برداری زائرسرا با هزینه‌ای حدود 70 میلیون تومان به پایان رسید و این پروژه باید حداکثر تا سه سال آینده به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه هم‌اندیشی برای احداث زائرسرای مازنی‌ها در مشهدالرضا شامگاه دوشنبه با حضور فرمانداران، شهرداران، بخشداران، ائمه‌جمعه ساری تا گلوگاه در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر برگزار شد.
معاون عمرانی استاندار مازندران در این جلسه اظهار کرد: این زائرسرا در زمینی به مساحت 975 متر مربع احداث می‌شود که فاصله آن تا حرم کمتر از 4 کیلومتر است که بعد از انجام مراحل اولیه ، این پروژه توسط یکی از متخصصین معماری مازندران طراحی شد.
 
علی نبیان با اشاره به پایان رسیدن مرحله خاک‌برداری این زائرسرا افزود: بعد از تأمین منابع مالی لازم، مرحله فنداسیون آن آغاز می شود.
 
وی ادامه داد: با تمام توان در تلاشیم تا منابع مالی برای احداث زائرسرای مازنی ها در مشهد الرضا  با 14 طبقه در زیربنایی با مساحت بالغ بر 7 هزار متر مربع تأمین شود تا افراد کم بضاعت و کم درآمد که قصد زیارت علی بن موسی الرضا (ع) دارند از این فضا استفاده کنند.
 
رییس بنیاد زائر مازندران  گفت: قبض‌های ده هزار تومانی در نظر گرفته شد که  در نمازجمعه استان از ان برای دریافت کمک های مردمی استفاده  می شود و افراد علاقمند به کمک می‌توانند کمک‌های مالی را به شماره حساب 0108980898006 بانک ملی ایران به نام بنیاد زائر سرای مازندران واریز کنند.
 
نبیان گفت: این مکان در اختیار ستاد سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه در کشور و به تبع در استان‌ها قرار می‌گیرد و توسط ائمه جمعه شهرها مدیریت می‌شود تا افراد کم درآمد و یا افرادی که هنوز یکبار به مشهداارضا نرفتند از این فضا استفاده کنند.
 
مسئول هیأت امنای بنیاد زائر مازندران گفت: مرحله خاک‌برداری زائرسرا  با هزینه‌ای حدود 70 میلیون تومان به پایان رسید و این پروژه باید حداکثر تا سه سال آینده به سرانجام برسد.
 
حجت‌الاسلام انتظاری با اشاره به نقش موثر کمک‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد افزود: در هر شهر یک فرد متدین و امین به عنوان نماینده فرماندار، شهردار، بخشدار و رییس‌شورا به ما معرفی شود تا قبوض را در اختیار وی قرار دهیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز