خبرگزاری کار ایران

جشنواره مرغوبترین انجیر ایران در گلوگاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۹۰۶

سومین دوره جشنواره مرغوبترین انجیر ایران در کمربندی شرقی جنب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سومین دوره جشنواره مرغوب ترین انجیر ایران با حضور رییس کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ، استاندار مازندران، نمایندگان کشاورزان ، تولیدکنندگان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه  در گفتگو با خبرنگار ایلنا ، این جشنواره را فرصتی برای معرفی انجیر این شهرستان به عنوان محصولی سالم و نماد باغبانی شهرستان اعلام کرد و افزود: فراهم نمودن بستر توسعه کشت انجیر ، صنعت فرآورده های آن و جذب سرمایه گذار، ایجاد اشتغال ، اخذ برند برای انجیر شهرستان به عنوان محصول ارگانیک ، سالم و مرغوب ترین انجیر کشور  و معرفی شهرستان گلوگاه از اهداف این جشنواره است.
رضا پورفلاح  گفت: جشنواره مرغوب ترین انجیر ایران فرصت های مناسبی را برای سرمایه گذاران داخل و خارج استان در زمینه های مرتبط با فرآوری و احداث کارخانه تولید فرآورده های انجیر فراهم می کند.
این دوره از جشنواره مرغوب ترین انجیر ایران عصر امروز در  کمربندی شرقی جنب اداره فرهنگ و اشاد اسلامی افتتاح شد و به مدت 3 روز ادامه دارد.
علاقمندان می توانند در این مدت از 9 صبح تا 10 شب از این  جشنواره بازدید کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز