خبرگزاری کار ایران

از سوی استاندار مازندران

اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۹۰۵

از سوی استاندار مازندران احکام اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران صادر شد .

به گزارش ایلنا، به منظور برگزاری هر چه باشکوهتر هفته بزرگداشت هفته دولت در مازندران ربیع فلاح استاندار مازندران با صدور احکام جداگانه اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت در این استان را منصوب کرد .

استاندار مازندران در این احکام ، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران را به عنوان جانشین رئیس ستاد ، خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی را به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی ،  نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی را به عنوان مسئول کمیته عمرانی و افتتاح پروژه ها، پارسا رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی را به عنوان مسئول کمیته جشنواره شهید رجایی و نمایشگاه ، هاشم زاده سرپرست اداره کل بازرسی را به عنوان مسئول کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد بزرگداشت هفته دولت منصوب نمود .

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت همچنین در احکام دیگری مقدسی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران را به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی ، جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را به عنوان مسئول کمیته تبلیغات و فرهنگی و هنری ، حجت الاسلام و المسلمین یوسف پور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ، قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش ،دکتر میرنیا رئیس دانشگاه مازندران و حجت الاسلام و المسلمین شکریان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی را به عنوان اعضای ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران و جمشیدی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری را به عنوان مسئول کمیته بانوان ستاد بزرگداشت هفته دولت منصوب نمود .

همچنین استاندار مازندران در حکمی دیگر مظفری مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران را به عنوان دبیر و سخنگوی ستاد بزرگداشت هفته دولت در مازندران منصوب کرد .

در این احکام تصریح شده است با حضور منظم در جلسات ستاد بزرگداشت هفته دولت و اجرای برنامه های مصوب زمینه معرفی دستاوردها و اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید در جهت تقویت اعتماد و امید جامعه فراهم گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز