خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه‌کارگر مازندران:

رسانه موفق مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران و رابطان خبری است

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۶۲۱

خبرنگاران و سرپرست روزنامه کار و کارگر و خبرگزاری ایلنا در استان به خوبی توانسته‌اند مشکلات کارگران و بازنشستگان را به ترسیم بکشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، دبیر و هیئت اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران به مناسبت هفته خبرنگار از دفتر روزنامه کار و کارگر و خبرگزاری ایلنا بازدید کردند.

در این بازدید نصراله دریابیگی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه امانتداران جامعه هستند، گفت: هیچ‌گاه نباید خیانت در امانت صورت بگیرد. دست بردن در اصل واقعیت خیانت بزرگ به حال جامعه است.

وی تصریح کرد: خبرنگاران و سرپرست روزنامه کار و کارگر و خبرگزاری ایلنا در استان به خوبی توانسته‌اند مشکلات کارگران و بازنشستگان را به ترسیم بکشند.

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران خبرنگار را واسطه بین مردم و مسئولان دانست و گفت: خبرنگار باید به سمت کشف حقیقت برود و سرعت عمل را سرلوحه کار خود قرار دهد و همواره در انتشار اخبار،  امین و صادق باشد.

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران تصریح کرد: حل مشکلات و معضلات جامعه، حرفه‌ای بودن، روشن و روان نوشتن و درست کار بودن و استفاده از شیوه‌های گوناگون خبرنگاری از وظایف خبرنگاران است.

عضو شورای شهر قائمشهر با اشاره به اینکه رسانه موفق مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه خبرنگاران و رابطان خبری است تصریح کرد: به هر حال ارتباطات امروزه به قدری حائز اهمیت است که گاهی عدم اعتنا به این مقوله مهم و یا بهره‌برداری نادرست و ناقص از آن می‌تواند بر سرنوشت ملت تاثیر گذارده و آن را به بیراهه کشاند، بنابراین خبرنگاران و رابطان خبری به عنوان عضوی از نظام ارتباطاتی می‌توانند سهم مهمی در این زمینه ایفا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز