خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

خبرنگاران با تفکر دینی از نفاق دوری کنند

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۵۹۶

فرمانده سپاه کربلای مازندران ،گفت: پرهیز از نفاق لازمه حرفه خبرنگاری است و خبرنگاری که دارای روحیه استقلال و تفکر دینی است نباید در راستای ایجاد تفرقه، نفاق و اختلاف افکنی گام بردارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛سردار محمد حسین بابایی در مراسم تجلیل از خبرنگاران که با محوریت مستند ساز مدافع حرم، شهید هادی باغبانی در سالن کوثر کربلای مازندران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ادامه نهضت پیامبر اکرم(ص) و قیام سید الشهداست و انقلابی که بر اساس تفکر امامت شکل گرفت و به ثمر نشست.
وی افزود: نماز و روزه از جمله برکاتی است که ادای این دو فریضه الهی سبب رسیدن به قرب الهی می شود که در قرآن و اسلام به این دو فریضه مهم نیز تاکید فراوان شده است.
فرمانده سپاه کربلای مازندران  با تاکید بر اینکه ما جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام پذیرفتیم، گفت: پس ازپیروزی انقلاب اسلامی ما جمهوری اسلامی را به عنوان یک حکومت قبول کردیم با این مصداق که این جمهوری  از لحاظ محتوا  و اسلامی بودن با هیچ جمهوری دیگر در دنیا قابل مقایسه نیست
 وی با بیا ن اینکه ما برای حفظ و ماندگاری این حکومت در طی چند سال بهای زیادی پرداخت کردیم و همچنان نیز بهای آن را می پردازیم ، افزود: تمام جناح بندی های شکل گرفته در کشور بخاطر دو موضوع جمهوری ناب اسلامی و جمهوری لیبرال است که از ابتدای پیروزی انقلاب و شکل گیری نظام این دو دیدگاه وجود داشته است.
بابایی به حرکت ددمنشانه داعشی ها در خارج از مرزهای ایران، سوریه اشاره کرد و افزود: هدف  اصلی داعش حمله به ناموس ایران است اما ما با حضور در سوریه در مقابل این تروریست ها ایستادیم  ضمن اینکه نمی شود که در ذیل این نظام زندگی کنیم و مدعی باشیم این نظام را قبول داریم ولی در عمل در مسیر جمهوری لیبرالی قرار گیریم.
وی به مساله نفاق به عنوان یکی از اعمال ناپسند در قرآن ودین اسلام اشاره کرد و افزود: پرهیز از نفاق  لازمه حرفه خبرنگاری است و خبرنگاری که دارای روحیه استقلال و تفکر دینی است نباید در راستای ایجاد تفرقه، نفاق و اختلاف افکنی گام بردارد.
بابایی عنوان کرد: مسیری که شما خبرنگاران در آن قرار دارید هم به رضایتمندی خدا ختم می شود و هم به پرتگاه، بنابراین لازم است تا در این مسیر سخت و پر مخاطره مراقب باشید.
فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه به اهم فعالیت های سپاه کربلای مازندران اشاره کرد و محرومیت زدایی، حل مشکلات مردم و اشتغال زایی، اجرای اقتصاد مقاومتی در سطح وسیع، ابتکارات و ابداعات و... را از جمله فعایلت های این نهاد در استان عنوان کرد.
وی افزود: فعالیت های سپاه کربلای مازندران فضای مناسبی برای اطلاع رسانی و تهیه گزارش برای رسانه ها  و خبرنگاران خواهد بود و فضا برای پوشش خبری برای اصحاب رسانه در این حوزه مهیاست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز