خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بهشهر :

دستگاه های دولتی عملکرد دولت تدبیر و امید را به اطلاع مردم برسانند

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۵۹۴

فرماندار شهرستان بهشهرگفت: علیرغم کمبود و تنگناهای مالی ، دولت یازدهم اقدامات زیادی را انجام داد که با توجه به هجمه های زیاد علیه دولت ، اقدامات باید به اطلاع عموم برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرماندار شهرستان بهشهر در  جلسه هفته دولت که امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: هفته دولت امسال آخرین هفته دولت  این دوره ریاست جمهوری است که باید عملکرد سه ساله  دولت تبیین شود.
سید خالق سجادی گفت: علی رغم کمبود و تنگناهای مالی ، دولت یازدهم اقدامات زیادی را انجام داد که با توجه به هجمه های زیاد علیه دولت ، اقدامات باید  به اطلاع عموم برسد.
وی از دستگاه های دولتی خواست عملکرد دولت تدبیر و امید در شهرستان بهشهر به مردم اطلاع رسانی کنند و در این مسیر از اصحاب رسانه کمک گرفته شود.
فرماندار شهرستان بهشهر تأکید کرد:گزارش ها به صورت مستند، آماری  و تصویری آماده شود تا عملکردها  در کتابچه هایی گرداوری شود.
سجادی به پروژه های مهم در سه سال اخیر اشاره کرد و افزود: حوزه سلامت یکی از حوزه های مدنظر و اساسی این دولت بود که در شهرستان بهشهر نیز اقدامات خوبی انجام شد .
وی در ادامه از راه اندازی نخستین مرکز دیالیز شرق مازندران در بهشهر خبر داد.
در ادامه دستگاه های مختلف شهرستان نیز به برخی از پروژه های قابل افتتاح برای هفته دولت سال جاری اشاره کردند که تعداد این پروژه ها  افزایش می یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز